AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Er det noe vits å håpe på at det kan fungere? Anonymous poster hash: ca0bd...8c3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor skulle det ikke kunne fungere?? Anonymous poster hash: 948d8...a64 1
belle_ Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Samme aldersforskjell som meg og samboer, funker ypperlig! 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Hva er problemet? Anonymous poster hash: 31604...597 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 prøv og se om det fungerer vel? Hos meg fungerte det ikke, han ble rett og slett for ung og klarte ikke henge med. Anonymous poster hash: 5353f...153
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 prøv og se om det fungerer vel? Hos meg fungerte det ikke, han ble rett og slett for ung og klarte ikke henge med. Anonymous poster hash: 5353f...153 Hva slags problemer møtte dere på? Jeg er også redd han blir litt for ung i lengden, jeg er jo ferdig med en hel drøss av ting han så vidt har begynt på osv.. Anonymous poster hash: ca0bd...8c3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Hva slags problemer møtte dere på? Jeg er også redd han blir litt for ung i lengden, jeg er jo ferdig med en hel drøss av ting han så vidt har begynt på osv..Anonymous poster hash: ca0bd...8c3 Som hva da? Anonymous poster hash: 0f048...43e
Ultiva Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 (endret) Hvis du er klar for å slå deg ned, bli samboer og få barn mens han er student, bor i kollektiv og elsker festing så lover det dårlig. Men jeg kjenner festeglade ungkarer på 35 og trebarnsfedre på 27. Så lenge man er på samme sted i livet så har ikke litt aldersforskjell noe å si. Endret 3. november 2014 av Ultiva 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Kjære deg, jeg er også eldre enn kjæresten min. Vi møttes for 2 år siden og ble i lag for 1 år siden. Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg aldri brukt så mye energi bare på å gruble over aldersforskjellen. En periode ble jeg litt "obsessed", og studerte andre par og regnet på alderen deres (i know... ) Det visste seg at, tro det eller ei, finnes kjærestepar i alle aldersforskjeller. Og det utrolig mange flere par der jenta var eldst. Man bare legger ikke så fort merke til det på gata, fordi det tross alt ikke er så stor forskjell på en 22åring og en 27åring, utseendemessig. Det du bør tenke på er om dere sammen intellektuellt og emosjonellt. Om dine verdier går overens med hans. Det er mange som er "treige" selv om de er eldre. Det er mange på 27år som fortsatt ikke er ferdig å studere, fått leilighet på plass osv. Hvis det er noe du tenker på? Anonymous poster hash: aec08...08e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Som hva da?Anonymous poster hash: 0f048...43e Studier + at jeg har barn. Anonymous poster hash: ca0bd...8c3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Skrev en tråd her for litt siden om det er "greit" om ei dame dater en yngre mann. Han er 20, jeg er 23. Ikke like mange års aldersforskjell, men nå er det også som regel forskjell på en 20-åring og en 22-åring (når man skal tenke modenhet). Han jeg dater, har jo selvfølgelig tendenser, og er veldig ivrig, men vi snakker mye om at vi skal ta det litt rolig og se hva som skjer. Og utseendemessig kan man ikke se noe aldersforskjell. Jeg også tenkte endel på aldersforskjellen, men det er noe jeg såvidt tenker over nå. Om det føles rett, så er det ingen som kan si noe på det ift aldersforskjell! Skal dog sies at jeg møtte noen venner av han i helgen som hadde litt fordommer mot at jeg er eldre, men det viste seg at etter de møtte meg og så oss sammen, så forsvant alt av fordommer. Mennesker kommer alltid til å sette andre i bås uten og kjenne dem, men det er noe de må ha for seg selv! Anonymous poster hash: 00c9d...ceb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Skal dog sies at jeg møtte noen venner av han i helgen som hadde litt fordommer mot at jeg er eldre, men det viste seg at etter de møtte meg og så oss sammen, så forsvant alt av fordommer. Mennesker kommer alltid til å sette andre i bås uten og kjenne dem, men det er noe de må ha for seg selv! Anonymous poster hash: 00c9d...ceb Jeg og kjæresten min har også et par kompiser som tuller med aldersforskjellen vår, men bare på en god og tullete måte. Sånn som kompiser gjør. Men begge oss har vennepar og bekjente der jenta er eldre. Så det er ikke så uvant! Til TS: I et av disse venneparene har jenta 2 barn fra tidligere forhold, og han er nettopp ferdigstudert og blakk som bare det. Men de har holdt i hop ei stund for det. De matcher ordentlig. Oppegående og vakre mennesker. Anonymous poster hash: aec08...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå