Gå til innhold

Vanlig ons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte omsider en gutt en venninne har prøvd å spleiset meg med lenge. Vi hadde drukket, jeg ble med han hjem, jeg sov over, han holdt rundt meg, vi pratet lenge og hadde det koselig. Og ja, vi hadde sex både om kvelden og dagen etterpå. Jeg ble værende hos han helt til kvelden etter hans ønske, vi pratet, så film og han kysset meg når jeg skulle gå. Jeg kjenner jeg er betatt(!!!), noe jeg ikke har vært på leenge. Tror dere det finnes noe håp her? Eller om det bare var et ONS? Noen tips til hvordan jeg evt. kan gå frem?

Anonymous poster hash: a2ec1...3d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som mer enn en ONS, har i hvertfall ikke opplevd å bli "holdt igjen" helt til kvelden dagen der på av en vanlig ONS selv! Høres ut som han liker deg :) Finnes nok håp ja!

Du kan jo se om han tar kontakt igjen, var dette nå i helgen eller? Hvis han ikke tar kontakt kan du jo sende han en melding selv :) lykke til.

Skrevet

Ja, dette var fredag, natt til lørdag. Hvor lenge bør jeg vente? Kanskje legge han til på facebook? Vil ikke virke for pågående heller :klaske:

TS

Anonymous poster hash: 3c251...719
Skrevet

Ja, dette var fredag, natt til lørdag. Hvor lenge bør jeg vente? Kanskje legge han til på facebook? Vil ikke virke for pågående heller :klaske:

TS

Legge til på Face er jo greit etter en vellykket ONS, men vent for all del med Snap og Insta. Det blir for personlig.

Ville også ventet tre dager før jeg sendte SMS, og minst en uke før jeg ringte.

Anonymous poster hash: 818d1...7aa

Skrevet

TS

Dere har hatt SEX. Å legge han til på facebook er ikke akkurat noe big deal til sammenligning. :P

• Liker 1
Skrevet

Legge til på Face er jo greit etter en vellykket ONS, men vent for all del med Snap og Insta. Det blir for personlig.

Ville også ventet tre dager før jeg sendte SMS, og minst en uke før jeg ringte.

Bør jeg vente til i morgen med å legge han til på facebook også da? Vil ikke virke desp!! Ha ha, blir så klein og teit når jeg liker noen :fnise: Blir 14 år igjen…

Skrevet

Dere har hatt SEX. Å legge han til på facebook er ikke akkurat noe big deal til sammenligning. :P

Ha ha! Ja burde vell ikke være det :fnise: Lenge siden jeg har vært i denne situasjonen, og føler det er regler for alt om dagen om hva som er riktig, galt, for snart osv :vetikke:

Skrevet

Bør jeg vente til i morgen med å legge han til på facebook også da? Vil ikke virke desp!! Ha ha, blir så klein og teit når jeg liker noen :fnise: Blir 14 år igjen…

Jeg bare tuller med deg. ABen over her har rett: du har ligget med ham. En venneforespørsel på Facebook burde ikke akkurat føles kleint da.

Lykke til:)

Skrevet

Ha ha! Ja burde vell ikke være det :fnise: Lenge siden jeg har vært i denne situasjonen, og føler det er regler for alt om dagen om hva som er riktig, galt, for snart osv :vetikke:

Det virker nå som om han likte deg, så jeg tenker at terskelen for å gjøre noe "galt" i forhold til alle mulige regler er mye høyere da. Jeg tror det er mye vanskeligere å skremme bort en fyr som allerede er gira. Bare pust gjennom nesen og gjør det som føles riktig for deg. :)

Skrevet (endret)

Hva hjelper det å adde noen på fb egentlig? Kan du ikke bare sende ham en melding der direkte; "Hei og takk for sist! Lyst til å bli med på kafé en dag?" Hadde jeg gjort.

Endret av Ultiva
Skrevet

Det virker nå som om han likte deg, så jeg tenker at terskelen for å gjøre noe "galt" i forhold til alle mulige regler er mye høyere da. Jeg tror det er mye vanskeligere å skremme bort en fyr som allerede er gira. Bare pust gjennom nesen og gjør det som føles riktig for deg. :)

Ja, jeg er sikkert teit som i det hele tatt spørr om dette. Er bare usikker på hvordan jeg skal gå frem, håper jo helst at han skal ta kontakt :fnise: Men takk for gode tips!

Skrevet

Hva hjelper det å adde noen på fb egentlig? Kan du ikke bare sende ham en melding der direkte; "Hei og takk for sist! Lyst til å bli med på kafé en dag?" Hadde jeg gjort.

Kommer ikke disse i "annet-boksen" da? Blir jeg ihvertfall stresset hvis jeg ikke får svar.

Skrevet

Legg han til på facebook og spør han om han er interessert i å møte deg igjen. Middag, ut å ta et par drinker, være hjemme å se på film eller noe sånt.

Skrevet

Send en melding på facebook fremfor å legge han til. Ta opp at du syns du hadde det kjempe flott sammen med han, og at du ønsker å bli mer kjent. Men du ville heller spørre han fremfor å legge han uten "lov" på facebook. Det hadde jeg ihvertfall tatt med slående ro fremfor å bare se at hun hadde lagt meg til uten å si et kvekk på forhånd.

Skrevet

Send en melding på facebook fremfor å legge han til. Ta opp at du syns du hadde det kjempe flott sammen med han, og at du ønsker å bli mer kjent. Men du ville heller spørre han fremfor å legge han uten "lov" på facebook. Det hadde jeg ihvertfall tatt med slående ro fremfor å bare se at hun hadde lagt meg til uten å si et kvekk på forhånd.

Kan det ikke hende meldingen hennes havner i "annet" hos han? Da er det jo en mulighet for at han aldri ser den eller at det tar langt tid før han gjør det.

Skrevet (endret)

Kan det ikke hende meldingen hennes havner i "annet" hos han? Da er det jo en mulighet for at han aldri ser den eller at det tar langt tid før han gjør det.

Hæ? Kan meldinger som man sender på facebook havne et annet sted enn private meldinger? Det viste jeg isåfall ikke. Gjelder ikke dette kun for meldinger som man skriver direkte på siden hans? Jeg ville jo ikke tatt opp en god og hyggelig kveld med sex osv på den måten. ^^ Måtte jo ha vært i en normal PM der inne.

Endret av Timza
Skrevet

Hæ? Kan meldinger som man sender på facebook havne et annet sted enn private meldinger? Det viste jeg isåfall ikke. Gjelder ikke dette kun for meldinger som man skriver direkte på siden hans? Jeg ville jo ikke tatt opp en god og hyggelig kveld med sex osv på den måten. ^^ Måtte jo ha vært i en normal PM der inne.

Det er jeg usikker på faktisk, men jeg har opplevd at jeg har hatt masse gamle meldinger i "annet"-innboksen jeg ikke har fått varsler om. :vetikke:

Skrevet (endret)

Det er jeg usikker på faktisk, men jeg har opplevd at jeg har hatt masse gamle meldinger i "annet"-innboksen jeg ikke har fått varsler om. :vetikke:

Wow! :P

Jeg ante ikke helt hva du mente, så jeg tok en kikk. Og vist faen har jeg et "annet" PM's innboks med en haug av folk som har prøvd å ta kontakt. :P. Nå fikk jeg litt av hvert å gi igjennom i hvertfall. hehe.

TS: Glem det jeg sa, og legg til istedet. Dette PM greiene på Facebook er jo tullete om man ikke får beskjed at det er ny melding i "vanlig" innboksen eller i "annet". ^^

Endret av Timza
Skrevet

Wow! :P

Jeg ante ikke helt hva du mente, så jeg tok en kikk. Og vist faen har jeg et "annet" PM's innboks med en haug av folk som har prøvd å ta kontakt. :P. Nå fikk jeg litt av hvert å gi igjennom i hvertfall. hehe.

TS: Glem det jeg sa, og legg til istedet. Dette PM greiene på Facebook er jo tullete om man ikke får beskjed at det er ny melding i "vanlig" innboksen eller i "annet". ^^

Ja, jeg tror jeg får gjøre det. Hadde vært så mye hyggeligere om facebook ikke hadde eksistert, og jeg kunne sendt et personlig brev i posten :biggrin:

Skrevet

Meldinger fra folk man ikke kjenner pleier å havne i private meldinger men i en egen gruppe som heter "other" eller "andre" eller noe slikt, visste ikke dette før og så plutselig en gang at det sto en del tall der. Hadde da fått meldinger helt tilbake til ett år i forveien og fikk skikkelig dårlig samvittihhet for at jeg ikke hadde svart!! Man får ikke beskjed eller noe, men vet ikke om det er slik fremdeles, tror ikke det!

Anonymous poster hash: ea3dd...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...