AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg har forelsket meg fullstendig i den franske riviera. Det er bare så fantastisk stemning, kultur og mat Hva er ditt favorittsted? Jeg er så langt forelska meg i Nice og Monaco, spesielt Monaco Anonymous poster hash: 560df...8a7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Monaco er blæh. Masse klyser der, men Nice er fantastisk! Masse kjekke menn, som har en helt annen stil enn norske menn. Hvorfor er norske gutter så kjipe? Anonymous poster hash: d44de...a42
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Monaco er blæh. Masse klyser der, men Nice er fantastisk! Masse kjekke menn, som har en helt annen stil enn norske menn. Hvorfor er norske gutter så kjipe? Anonymous poster hash: d44de...a42 var i Monaco nå i mai, så fantastisk! For en stemning! Var der under formel 1, wow! Anonymous poster hash: 560df...8a7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 var i Monaco nå i mai, så fantastisk! For en stemning! Var der under formel 1, wow! Anonymous poster hash: 560df...8a7 møtte bare super hyggelige mennesker, ikke klyser. Anonymous poster hash: 560df...8a7
caroprins Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Nice er en by jeg trives godt i. Og så har de verdens beste småkaker med vanlijekrem og bringebær i et bakeri som jeg fant:)
Vindmølle Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg synes Nice er kjempeflott. Cannes og Antibes også. Jeg har egentlig aldri likt Frankrike noe særlig, men det var før vi oppdaget rivieraen hvor vi har feriere flere ganger de siste årene. Monaco er etter min mening sjarmløst og uinteressant. Men, hver sin smak heldigvis. Jeg er heller ikke veldig fan av St tropez.
Fanteria Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Vært i La Ciotat to ganger. En liten havneby som dessverre er blitt offer for industrien. Snakket med noen av de lokale da vi var der for to år siden og de mimret tilbake til da det var mindre fabrikker der. Alt i alt en veldig koselig havneby. Cannes var et deilig avbrekk etter å ha bodd i ulike småbyer rundt om i Frankrike. Var på bilferie hvor vi blant annet fulgte Tour de France. Vi fikk oppleve fyrverkeri, god mat, shopping og dessverre en gjeng usjarmerende, fulle, norske 16åringer. Nice må jeg si var favoritten. Gamlebyen med sin sjarm, stranden hvor vi valgte å skjemme oss bort med senger da resten er stein, shopping og MYE god mat. Det er koselig å bare gå rundt å oppleve hva byen har å tilby. Monaco har jeg vært i to ganger, men kan ikke si at jeg har sett nok til at jeg kan si så mye. Har bare sett den turistifiserte havna med overpriset og kjedelig mat. Det vil nok bli flere ferier ned dit ja
*Emma* Skrevet 9. november 2014 #8 Skrevet 9. november 2014 Vi trivdes mye bedre i Cannes enn Nice. Syns Nice var stort og ukoselig. Monaco er ett sånt sted det er gøy å ha vært-men that's it liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå