AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Del Skrevet 2. november 2014 Hei Jeg var forleden på en liten ferietur i England, nærmere bestemt Leeds. Var også med noen venner av meg. Jeg opplevde at det var lettere å bli kjent med britiske jenter, og praten var god og flørtende. Etter hvert samlet det seg en gjeng rundt oss, både menn og kvinner. Vi hadde det kjempehyggelig og jeg sitter igjen med et inntrykk av at jentene var jordnære og greie. Uten tvil vesentlig annerledes enn norske kvinner. Noen som har erfart liknende? Anonymous poster hash: 6c6af...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Del Skrevet 2. november 2014 Både bestevenninna mi og lillesøstra mi har engelske gutte-kjærester, så kanskje engelske gutter foretrekker norske jenter også? Anonymous poster hash: 2ee55...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Del Skrevet 2. november 2014 Både bestevenninna mi og lillesøstra mi har engelske gutte-kjærester, så kanskje engelske gutter foretrekker norske jenter også? Anonymous poster hash: 2ee55...e17 Selvsagt måtte en slik kommentar komme... Anonymous poster hash: 6c6af...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Del Skrevet 2. november 2014 Hei Jeg var forleden på en liten ferietur i England, nærmere bestemt Leeds. Var også med noen venner av meg. Jeg opplevde at det var lettere å bli kjent med britiske jenter, og praten var god og flørtende. Etter hvert samlet det seg en gjeng rundt oss, både menn og kvinner. Vi hadde det kjempehyggelig og jeg sitter igjen med et inntrykk av at jentene var jordnære og greie. Uten tvil vesentlig annerledes enn norske kvinner. Noen som har erfart liknende? Anonymous poster hash: 6c6af...916 Kanskje ikke det lureste å skrive på et kvinneforum? Det er en helt annen utelivskultur i Storbritannia enn det er her i Norge. Nordmenn er jo mer lukket enn det briter er. I bunn og grunn vil jeg vel tro at jentene i Storbritannia er stort sett like de som er her i Norge, men muligens er det mer vanlig å gå frem på en litt annen måte. Jeg vet egentlig ikke da jeg selv er kvinne. Selv synes jeg britiske menn generelt sett er mer veltalende og går frem på en mer gunstig og attraktiv måte. Om det er noen store forskjeller på britiske og norske menn ellers? Neppe.. Jeg tror heller du traff på kvinner som du hadde god kjemi med. Anonymous poster hash: 54944...3ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Del Skrevet 2. november 2014 Det er synd å si det om vårt eget land er et av de mest kalde landene i verden, ikke bare når det gjelder temperatur, men også i hvordan folk oppfører seg. Man sier så vidt hei til naboen når man ser dem, og man hilser ikke på noen hvis man treffer noen i en turløype. Ikke minst trenger man å drikke 3-5 bokser øl for å snakke med noen man er betatt av. Tror nok gjerne det er lettere å bli kjent med andre mennesker enn norske. Selvfølgelig vil dette variere fra person til person, men generelt sett blir nordmenn sett på som kalde. Jenter som er det passiv kjønn blir da sett på enda vanskeligere å komme i kontakt med da. Da jeg var i USA ble jeg kjent med mange jenter uten noen problemer. En av dem jeg ble kjent ville til og med gi meg telefonummeret hennes uten at jeg spurte. Det hadde aldri skjedd i Norge. Angående britiske jenter. Alle jeg kjenner sier at de foretekker norske jenter istedenfor britiske, fordi går mer "trashy" kledd og kulturen er ganske annerledes. Anonymous poster hash: 4fcd0...55a Anonymous poster hash: 4fcd0...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Del Skrevet 3. november 2014 Kanskje ikke det lureste å skrive på et kvinneforum? Det er en helt annen utelivskultur i Storbritannia enn det er her i Norge. Nordmenn er jo mer lukket enn det briter er. I bunn og grunn vil jeg vel tro at jentene i Storbritannia er stort sett like de som er her i Norge, men muligens er det mer vanlig å gå frem på en litt annen måte. Jeg vet egentlig ikke da jeg selv er kvinne. Selv synes jeg britiske menn generelt sett er mer veltalende og går frem på en mer gunstig og attraktiv måte. Om det er noen store forskjeller på britiske og norske menn ellers? Neppe.. Jeg tror heller du traff på kvinner som du hadde god kjemi med. Anonymous poster hash: 54944...3ae Enig, handler nok mer om at vi kan være litt mer tilbakeholdne i starten enn noen andre folkeslag (det gjelder både menn og kvinner) som er mer frampå, men det har ikke noe med hvordan nordmenn er når man først blir kjent! Mange bruker nok bare lengre tid på å åpne seg, og det ligger ikke akkurat i vår natur i snakke med fremmede, vi er litt sjenerte sammenlignet med en del andre land, men er nok like hyggelige og jordnære når man først blir kjent!! Anonymous poster hash: a013a...0ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #7 Del Skrevet 3. november 2014 Åhhh, hvor mange ganger skal temaet om at norske kvinner er så kjedelige, slemme, stygge, tilbakeholdne, ugreie, feite *sett inn noe negativt* Jada, vi har hørt at alle verdens kvinner er bedre enn norske kvinner. Dessuten tror jeg at dere som spør om dette vet innerst inne hvorfor. Det er ikke bare hudfarge og språk som skiller folkeslag, men væremåte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 3. november 2014 #8 Del Skrevet 3. november 2014 Både bestevenninna mi og lillesøstra mi har engelske gutte-kjærester, så kanskje engelske gutter foretrekker norske jenter også? Anonymous poster hash: 2ee55...e17 Det er faktisk sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 3. november 2014 #9 Del Skrevet 3. november 2014 Husk at når du er ute og reiser så er det ting som endres ved deg selv også. Du er med ett mer eventyrlig, eksotisk og kanskje bryr du deg også litt mindre om hva som skjer eller ikke skjer, noe som igjen gjør deg mer attraktiv for de lokale kvinnene du møter. Men jeg håper du ikke antyder at norske kvinner ikke er hyggelige og jordnære, for det kjenner jeg meg ikke igjen i. Det som kanskje er sant er at norske kvinner, i likhet med norske menn, er ganske sjenerte og tilbaketrukne. Om du som mann er selvsikker og utadvendt og går foran som et godt forbilde, så er det ganske enkelt å komme i kontakt med både norske menn og kvinner og lokke de godt ut av skallet. De trenger bare en til å lede seg og vise hvordan. Bare ikke vent på at de skal ta initiativ først, men vit at det er en kvinne der som lengter etter at noen skal trekke seg ut av skallet sitt og se alle hennes kvaliteter. Elsker det! Vil nesten si at jeg foretrekker det fremfor veldig utadvendte kvinner, ettersom belønnelsen og gleden er tilsvarende større for oss begge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 3. november 2014 #10 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) For å være supergeneraliserende så vil jeg jo si at norske menn ofte er litt kjekkere enn britiske menn ( blek, dårlig hud, dårlige tenner etc) så det overrasker meg ikke at norske menn har " hellet med seg" i England.... Red: skrivefeil, damn you autokorrekt! Endret 3. november 2014 av Zereta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2014 #11 Del Skrevet 3. november 2014 Tror nok gjerne det er lettere å bli kjent med andre mennesker enn norske. Da jeg var i USA ble jeg kjent med mange jenter uten noen problemer. En av dem jeg ble kjent ville til og med gi meg telefonummeret hennes uten at jeg spurte. Det hadde aldri skjedd i Norge. Har vært i statene mange ganger og det er klart for meg at der så er det lettere å komme i snakk med folk (selv om jeg er introvert og kanskje og litt sjenert til tider her i Norge). Foretrekker den amerikanske kulturen fordi jeg kan åpne meg opp mye mer, mens her til lands føler jeg at det ikke er like greit å gjøre det. En jeg en gang ble kjent med i en butikk i statene gav meg og mobilnummer og emailadresse og navn på Fb bare fordi. O_O Jeg spurte ikke en gang. <_< Hadde heller aldri skjedd i Norge. Tror jeg. O_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #12 Del Skrevet 3. november 2014 https://www.youtube.com/watch?v=7MCbe2NcMfU Anonymous poster hash: 6f56f...206 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #13 Del Skrevet 3. november 2014 Da jeg var i USA ble jeg kjent med mange jenter uten noen problemer. En av dem jeg ble kjent ville til og med gi meg telefonummeret hennes uten at jeg spurte. Det hadde aldri skjedd i Norge. Anonymous poster hash: 4fcd0...55a Da ble du seksuelt trakassert. slike kvinner burde annmeldes og kastes i fengsel. Anonymous poster hash: 94ac5...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #14 Del Skrevet 3. november 2014 Har noen kompiser som drar mye til Manchester på fotballturer, de klager litt på "gjestfriheten" til de engelske damene. Nå frekventerer de kanskje ikke de fineste etablissementene i byn før og etter kamp, men de kommer iallefall ganske ofte hjem med historier om galstygge, desperate damer som er veldig direkte med flørtingen og vanskelige å bli kvitt. Og disse gutta er ikke akkurat Don Juan i Norge. Det er mulig norske menn er populære i England (kanskje fordi engelske menn er like grimme som damene?), og noen synes jo det er litt gøy med turister på puben uansett hvor man er. Send en brite eller en amerikaner inn på en norsk pub du, og se de norske jentene flokke seg rundt han. Men at de er mer jordnære og greie? Nah... jeg er glad i briter, men også glad i nordmenn, og synes egentlig vi er ganske like akkurat når det gjelder jordnærhet og greihet Anonymous poster hash: 9ded2...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #15 Del Skrevet 3. november 2014 Selvsagt måtte en slik kommentar komme... Anonymous poster hash: 6c6af...916 Hva er det du er så såra og vonbroten for, egentlig? Det var ikke akkurat en kommentar ment å være spydig, slik jeg tolket det. Anonymous poster hash: a802a...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå