AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Vi har en sønn på et år. Han er en skikkelig glad gutt og får mat, men når vi legger han gråter han når vi forlater rommet med natt lyset på. Når vi bærer han på stua slutter han å gråte, men om vi legger han tilbake og går ut så gråter han. Kan dette tyde på mareritt eller at han føler seg utrygg når vi går ut? Hva kan vi gjør vi kan ikke være en hauk over han hver kveld, jeg jobber og må arbeide på kveldene min mann er ofte ute og jobbber, Vi tjener ikke nok derfor må min man jobbe slik Anonymous poster hash: b4be8...598
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Vi har en sønn på et år. Han er en skikkelig glad gutt og får mat, men når vi legger han gråter han når vi forlater rommet med natt lyset på. Når vi bærer han på stua slutter han å gråte, men om vi legger han tilbake og går ut så gråter han. Kan dette tyde på mareritt eller at han føler seg utrygg når vi går ut? Hva kan vi gjør vi kan ikke være en hauk over han hver kveld, jeg jobber og må arbeide på kveldene min mann er ofte ute og jobbber, Vi tjener ikke nok derfor må min man jobbe slik Anonymous poster hash: b4be8...598 Jeg har også et barn på samme alder. Når vi legger henne er vi hos henne til hun sovner. Hun ville så klart begynt å gråte hvis vi bare gikk. Da ville hun følt seg utrygg. Det er helt normalt. Vær hos barnet til det sover, og kom når det våkner. Anonymous poster hash: f100d...1f1 2
Mørksjokolade Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg har også et barn på samme alder. Når vi legger henne er vi hos henne til hun sovner. Hun ville så klart begynt å gråte hvis vi bare gikk. Da ville hun følt seg utrygg. Det er helt normalt. Vær hos barnet til det sover, og kom når det våkner. Anonymous poster hash: f100d...1f1 Tusentakk, fikk meg til å føle meg trygg for jeg begynte å tro at barnet hadde noen plager ;(
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ungen din vil ikke sove alene på rommet, men du gjør han en bjørnetjeneste ved å ta han med ut i stua. Tror det er viktig å roe han inne på rommet. Snakke med rolig og beroligende stemme. Venne han forsiktig til å være der alene. Stå evt utenfor soveromsdøra som står på gløtt en stund og snakk med rolig og vennlig stemme til han er rolig. Og gjør dette helt til han føler seg helt, helt trygg og det går fint å være på rommet når han skal legge seg. Har han kosebamse i senga? Smokk? Står døra på gløtt? Kjenner han rommet sitt, er han der litt på dagtid også? Anonymous poster hash: 54dd4...94b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Ungen din vil ikke sove alene på rommet, men du gjør han en bjørnetjeneste ved å ta han med ut i stua. Tror det er viktig å roe han inne på rommet. Snakke med rolig og beroligende stemme. Venne han forsiktig til å være der alene. Stå evt utenfor soveromsdøra som står på gløtt en stund og snakk med rolig og vennlig stemme til han er rolig. Og gjør dette helt til han føler seg helt, helt trygg og det går fint å være på rommet når han skal legge seg. Har han kosebamse i senga? Smokk? Står døra på gløtt? Kjenner han rommet sitt, er han der litt på dagtid også? Anonymous poster hash: 54dd4...94b Ja, han har det og ja vi Gjør det, prater med han på romme osv. Anonymous poster hash: b4be8...598
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Tusentakk, fikk meg til å føle meg trygg for jeg begynte å tro at barnet hadde noen plager ;( ...Er ikke du bare 16 år og jomfru? Anonymous poster hash: c2e50...167
Mørksjokolade Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 ...Er ikke du bare 16 år og jomfru? Anonymous poster hash: c2e50...167 joda, men jeg spurte for en dame vi kjenner da beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå