Tømmerhøgger'n Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg har plutselig fått veldig såre/ømme brystvorter. Det gjør vondt å ta på dem, men det er også vondt å ha på BH, og også når genseren legger seg inntil. Tidligere har jeg aldri hatt spesielt såre eller vonde brystvorter i forbindelse med verken eggløsning eller mens (har brukt p-piller). Er det noen som har noen tips til hva jeg kan bruke eller gjøre for at de ikke skal være så vonde? Jeg venter nå på min første mens etter å ha sluttet med p-piller og vi ønsker gjerne å bli gravide, men jeg klarer liksom ikke helt å tro på at vi allerede har klart det..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Tja, det kan være tidlig tegn på graviditet Vent et par uker og ta en test Anonymous poster hash: a922c...4ec
Beccy87 Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg vet ikke hva som kan hjelpe deg, men jeg opplevde det samme når jeg sluttet på ppillen. Det gikk over et par dager før mensen kom, og er kommet tilbake nå, så jeg mistenker at det er et tegn på at EL er i anmarsj.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Det kan nok skyldes at naturlige hormoner begynner å ta over i kroppen din. Kan også skyldes graviditet, men er ikke det mest vanlige tidlige tegnet. Har ikke så mange tips for å lindre det. Bruke bh som ikke strammer så mye kan kanskje hjelpe litt. Anonymous poster hash: 4e366...3e0
Pearl2.0 Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg har det uken før mens, det er skikkelig plagsomt! Men uansett et greit tegn på at den snart kommer da så jeg lever godt med det symptomet Synes ikke det er så mye som lindrer det. Trooor at stoffet i type treningstopper ikke er det beste i hvert fall.
Tømmerhøgger'n Skrevet 2. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg bruker appen WomanLog og i følge den hadde jeg eggløsning på torsdag, og smertene startet fredag kveld. Håper det gir seg snart, uavhengig av om vi kan ha vært kjempeheldige eller om mensen ikke har stabilisert seg etter pilleslutt. Veldig ubehagelig! Har brukt en bomullspad inni BHen på hvert bryst i dag, og det har lindret litt i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå