Gå til innhold

Tett jomfruhinne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Omario

Hei! Min kone er i en alder av 25 og er fremdeles jomfru. Saken er at det er helt umulig å komme inn i henne, det virker som om det er en vegg som hindrer meg å komme inn. Og det er store smerter for henne og slitsom for begge oss. Vi får ikke nyte vårt samliv. Hva skal vi gjøre hjelp oss!

Dette er et seriøst innlegg, krever seriøst svar!

- Omario

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Kan også være at den rett og slett er ekstra hard/seig. Kan lett ordnes på ved et kjapt inngrep hos gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har hatt samme problem som din kone, en kombinasjon av tykk jomfruhinne og en snev av vaginisme.

Det kan enkelt fikses hos lege/gynekolog. Legen/gynekologen vil først ta en titt om alt er ok og deretter lage noen snitt i jomfruhinnen. Bedøvelse kan fås, selv fikk jeg narkose pga traumatiske opplevelser i tidigere forhold pga denne tilstanden.

Det er ømt noen dager etterpå og blør litt, men etter en uke er det helt fint.

Dersom konen din etterpå er anspent når dere forsøker,kan det være at hun har fått vaginisme. Dette er en tilstand der musklene i skjeden ufrivillig trekker seg sammen slik at forsøk på innføring av penis blir smertefullt og kanskje umulig. Dette kan bøtes på ved at hun først fører egne fingre inn i skjeden for å la musklene "skjønne" at dette ikke er farlig. Etterhvert kan hun forsøke med større objekter, f.eks. en dildo eller vibrator (hvis hun føler seg komfortabel med tanken).

Denne prosessen kan ta alt fra dager til uker. Etterhvert kan dere forsøke å gjenoppta samlivet. Det er uhyre viktig at hun ikke blir mast på og presset, men at hun får ta tingene i sitt eget tempo.

Dette vil dere klare!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...