AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Tenkte bestille graviditetstester fra billige-tester.no men det jeg lurer på er: - Hvor lang tid tar det før man får pakken? - Hvor sikker er graviditetstestene? - Er pakken man får anonym? Eller forstår man hva det er med engang? (Vil helst at den skal være anonymt innpakket, men aner ikke hvordan de ser ut). Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 7cd49...be9
Mammaen1 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg har akkurat bestilt derfra. Fikk mail om at hvis det er normal trafikk så får man pakken dagen etter :-) Har hørt mye positivt om hvor sikre de er (stripsene). Pakken du får tilsendt er anonym, slik at andre ikke ser hva du får i posten, det står om det på siden. Egentlig så står alt du spør om på siden deres. :-) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg har bestilt der i fra 2 ganger og jeg syntes det går veldig fort. Som hun sier over så kommer det i posten neste dag eller senest dagen etter hvis det er mye å gjøre. Syntes testene er veldig bra og er veldig mye billigere hvis du er litt testoman som meg Pakken er også anonym, og pakken er sånn mellom stor, firkantet,myk og hvit. Det sto hvert fall ikke noe på pakken min på utsiden om hva det var inni Anonymous poster hash: cb636...589
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Tusen takk for svar! Er nok bare jeg som har lest litt for dårlig på nettsiden. Kjøpte 10 graviditetsstrimler. Så håper de er like sikre som de andre g-testene de selger Anonymous poster hash: 7cd49...be9
Amens Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg brukte de testene og jeg synes de funka fint. Når jeg først testa positivt så trodde jeg først den var defekt siden jeg fikk to blå med en gang... Testa igjen og fikk to blå med en gang igjen. Dagen etter kjøpte jeg en sånn CB digital med ukesindikator og den var og positiv;)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 De er vel ikke mer anonyme enn at erfarne postbud gjenkjenner pakkene kvinner i fertil alder får lagt impostkassene sine.Anonymous poster hash: 80028...060
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg brukte de testene og jeg synes de funka fint. Når jeg først testa positivt så trodde jeg først den var defekt siden jeg fikk to blå med en gang... Testa igjen og fikk to blå med en gang igjen. Dagen etter kjøpte jeg en sånn CB digital med ukesindikator og den var og positiv;) Supert! Har hørt de er mer sensitive enn andre tester også? Så får kanskje fortere resultat av disse da? Stemmer dette med deres erfaringer? De er vel ikke mer anonyme enn at erfarne postbud gjenkjenner pakkene kvinner i fertil alder får lagt impostkassene sine.Anonymous poster hash: 80028...060 Bryr meg ikke så mye om hva postbudet tenker, jeg har midlertidig adresse hos en i familien for tiden på grunn av flytting, så er kun derfor jeg vil at pakken skal være anonym Anonymous poster hash: 7cd49...be9
Amens Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Supert! Har hørt de er mer sensitive enn andre tester også? Så får kanskje fortere resultat av disse da? Stemmer dette med deres erfaringer? Jeg husker ikke hvor lang tid det tok før CB`n hadde resultatet klart, men alle tester er jo designet slik at de skal en strek som reagerer på ett stoff som all urin inneholder og deretter dette gravid hormonet. Mamma fortalte at hun opplevde det samme da hun testet positivt første gang, men jeg vet ikke hvilke test hun brukte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå