AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg har truffet en veldig hyggelig mann som jeg godt kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Har inntrykk av at han er hyggelig mot alle, så jeg har ikke noen store forhåpninger om at han er noe mer enn bare hyggelig, men jeg synes han virker interessant. Han er ikke noen typisk kjekkas, men jeg synes han ser bra ut også virker han så snill. Problemet er selvtilliten min, den har fått seg noen knekker. Jeg er ikke kjempepen og har noen kilo for mye, men kan vel være søt på en god dag. Personligheten tror jeg ikke det er noe galt med, jeg er som regel i godt humør og har ganske mange venner. Jeg er så usikker på om jeg tør å ta mer kontakt med ham, både fordi jeg er redd for å bli avvist og fordi jeg ikke vil plage ham, det er jo litt ubehagelig å måtte avvise noen. Så, det jeg lurer på er hva andre hyggelige menn synes. Vil dere helst slippe oppmerksomhet fra ikke spesielt attraktive damer, eller er det positivt selv om dere kanskje ikke er interessert? Er det bedre å vente og se om han viser interesse for meg? (vi er i 30-åra begge to om det spiller noen rolle)Anonymous poster hash: 36002...edc
majagirl Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Kom deg på Sats, du er singel og har kilo for mye? tsk,tsk. Er ganske standard for begge kjønn å bli kvitt slikt og når det bare er noen kilo så skulle det være ganske greit. Prøv å møte han på et utested når han har fått noe innabords så merker du fort om han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Kom deg på Sats, du er singel og har kilo for mye? tsk,tsk. Er ganske standard for begge kjønn å bli kvitt slikt og når det bare er noen kilo så skulle det være ganske greit. Prøv å møte han på et utested når han har fått noe innabords så merker du fort om han er interessert. Hvorfor skal ALLE slanke seg? Ingen er like er i verden. Noen er kraftige andre er slanke. Anonymous poster hash: b58c7...888 2
majagirl Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor skal ALLE slanke seg? Ingen er like er i verden. Noen er kraftige andre er slanke. Anonymous poster hash: b58c7...888 Det er helt normalt og ikke noe kontroversielt tema. Det handler om å vise seg fra den beste siden, sammtidig så sender kroppen din ut signal om at du ikke ligger på sofaen hele dagen+ at du kan møte menn på Sats. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor skal ALLE slanke seg? Ingen er like er i verden. Noen er kraftige andre er slanke. Anonymous poster hash: b58c7...888 Fordi sunnhet er attraktivt. Det betyr at man er glad i seg selv og ønsker seg et aktivt, friskt og langt liv.. Sunn trenger ikke bety beinrangel, men kraftige/lubne/noen kilo ekstra er ikke sunt.Anonymous poster hash: 469a6...cb3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Det er helt normalt og ikke noe kontroversielt tema. Det handler om å vise seg fra den beste siden, sammtidig så sender kroppen din ut signal om at du ikke ligger på sofaen hele dagen+ at du kan møte menn på Sats. Mange menn liker litt chubby jenter da, så lenge de ikke er sykelig overvektige så klart Anonymous poster hash: cf121...0fb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Fordi sunnhet er attraktivt. Det betyr at man er glad i seg selv og ønsker seg et aktivt, friskt og langt liv.. Sunn trenger ikke bety beinrangel, men kraftige/lubne/noen kilo ekstra er ikke sunt.Anonymous poster hash: 469a6...cb3 Det er sunnere å være aktiv og ha noen kilo ekstra, enn å være tynn uten å være aktiv. Uansett er dette OT, men måtte bare nevne det Anonymous poster hash: cf121...0fb
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Jeg blir lei av at overvektige skal få alle til å tro at de er "tvunget" til å være overvektig, og at det ikke er noe man kan gjøre med det. I de fleste tilfeller er dette latskap (noe oppi hodet deres). Så dra på gymmen og tren (ikke ta selfies og drikk smoothies) som alle sunne folk gjør, hvis ikke så må du slutte å klage.Anonymous poster hash: fd629...db7 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Foreløpig er det ingen som egentlig har svart på spørsmålet mitt, bare hengt seg opp i vekta mi, men jeg tolker en del svar som at jeg bør holde meg unna når jeg ikke ser bra nok ut. Å treffe ham ute er ikke så enkelt, vet ikke hvor han pleier å gå. Treffer ham bare i edru tilstand og det synes jeg er greit.Anonymous poster hash: 36002...edc 1
Goodheart<3 Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Synes du bare skal ta sjansen, Ts! De fleste blir jo smigret når andre viser interesse for dem ;-) At du ikke er noe pen tror jeg sitter mest i hodet. De fleste har noe pent ved seg, og særlig hvis du er blid og hyggelig, så vinner du mye på det! Sjarm skal ikke undervurderes :D
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Nå er det faktisk ikke usunt å være lett overvektig. Legen min og min personlige trener mener jeg ikke trenger å gå ned noe i vekt. Jeg veier 69 kg, er 161 høy. Men har omtrent ikke magefett, og ikke noe av det som er farlig. Jeg spiser sunn mat og trener 3-5 dager i uken. Men jeg spiser litt for mye sjokolade og is. Jeg har i forhold til alder fettprosent innenfor normalen, og livvidde langt under det som er helsefarlig. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg føler meg sunn. Har heller ingen problemer med å gå flere mil i skogen. Så jeg er i god fysisk form og. Jeg har tidligere vært en jojo slanker, fordi jeg måtte jo veie 50 og noe, men sprakk alltid og raste opp i vekt, så ned og opp. Nå har jeg funnet en vekt jeg trives meg, og her klarer jeg å holde meg, og kan kose meg litt ekstra. Anonymous poster hash: 35529...24c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Kom deg på Sats, du er singel og har kilo for mye? tsk,tsk. Er ganske standard for begge kjønn å bli kvitt slikt og når det bare er noen kilo så skulle det være ganske greit. Prøv å møte han på et utested når han har fått noe innabords så merker du fort om han er interessert. Dette var et merkelig innlegg. Nei, en trenger ikke å kvitte seg med noen kilo for å få en fyr interessert. Nei, en trenger heller ikke å treffe han på byen hvor det er alkohol involvert for å se om han er interessert. Og nei, en trenger ikke å være usunn selv om en har (etter din oppfatning) noen kilo for mye. Anonymous poster hash: 8db56...d65 3
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 I hvilke settinger treffer du denne mannen? Ville det f.eks vært naturlig å spørre om han vil gå tur en dag eller noe sånn?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor skal ALLE slanke seg? Ingen er like er i verden. Noen er kraftige andre er slanke. Anonymous poster hash: b58c7...888 Enig. Er så drittlei kronisk "tren mer" som datingråd. Jeg har hatt lengre perioder der jeg har trent mye, og perioder der jeg har trent lite til ingenting, og har ennå ikke sett noen som helst effekt på mine muligheter for å komme overens med motsatt kjønn. Anonymous poster hash: d3a04...281 1
Gjest HowardRoark Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 Så, det jeg lurer på er hva andre hyggelige menn synes. Vil dere helst slippe oppmerksomhet fra ikke spesielt attraktive damer, eller er det positivt selv om dere kanskje ikke er interessert? Er det bedre å vente og se om han viser interesse for meg? (vi er i 30-åra begge to om det spiller noen rolle)Anonymous poster hash: 36002...edc Jeg har ved noen anledninger fått oppmerksomhet fra jenter jeg ikke har vært interessert i og det har mer eller mindre utelukkende vært positivt og smigrende. Det eneste som er trist er selvsagt når man ikke kan gjengjelde affeksjonen og blir lei seg av det. Jeg synes du kan ta kontakt og se hva som skjer. Vet ikke i hva slags sammenheng dere kommuniserer eller om du har han på Facebook, men om han er interessert vil han nok gi av seg selv i samtalen og kanskje til og med ta initiativ selv først. Men hjelp han gjerne litt på veien og ikke vær helt passiv. Lykke til!
Okapi Skrevet 2. november 2014 #16 Skrevet 2. november 2014 (endret) Oppmerksomhet er alltid fint, så lenge dama ikke går bananas ved et avslag. Endret 2. november 2014 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #17 Skrevet 2. november 2014 Ikke tenk så mye på det. For da blir det mer uanstrengt og naturlig å omgås han. Da kan du spørre han om å ta en kaffe uten å avsløre helt at du er romantisk interessert. Anonymous poster hash: 5262f...db0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #18 Skrevet 2. november 2014 Jeg har ved noen anledninger fått oppmerksomhet fra jenter jeg ikke har vært interessert i og det har mer eller mindre utelukkende vært positivt og smigrende. Det eneste som er trist er selvsagt når man ikke kan gjengjelde affeksjonen og blir lei seg av det. Jeg synes du kan ta kontakt og se hva som skjer. Vet ikke i hva slags sammenheng dere kommuniserer eller om du har han på Facebook, men om han er interessert vil han nok gi av seg selv i samtalen og kanskje til og med ta initiativ selv først. Men hjelp han gjerne litt på veien og ikke vær helt passiv. Lykke til! Jeg får prøve å ta det litt forsiktig, prøve å se om jeg kan få noen følelse av om han kan være interessert uten å være så direkte.Oppmerksomhet er alltid fint, så lenge dama ikke går bananas ved et avslag. Jeg tar nei for et nei uten noe oppstyr.Anonymous poster hash: 36002...edc
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #19 Skrevet 2. november 2014 Hvor kjenner du ham fra?Anonymous poster hash: edf86...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå