andrihmner Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei, Skal til Moss, et sted jeg ikke har vært på 10 år. Har med meg min bedre halvdel og lyst til å ta henne ut på en bedre lunsj:) Forslag til relativt sentralt sted? Alt av forslag og tips settes stor pris på ) Mvh Andi
Saraby Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Cafè Riis har veldig god mat som passer til båe lunsj, middag og kveldskos. Blant annet har de varme smørbrød laget med hjemmelagd landbrød osv. Ligger ved kinoen.
*Emma* Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Syns de har god mat på det nye "spiseriet" som heter MOMENTS. Koselige lokaler også.
Gjest saya Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Cafe riis som er foreslått over her er veldig fint! anbefales
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Anbefaler også Cafe Riis. Eventuelt dra på Alby og spise herregårdlunsjen der. Den er fantastisk god, og så er det så fine omgivelser Anonymous poster hash: 26f49...3ce
outkast Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Alby!! De har veldig god kvalitet på maten
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 UTEN tvil Divinum!! Italiensk mat og pizza. Østfolds beste pizza. Koselig plass er det også. Anonymous poster hash: 02e52...73a
WubWub Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 På rygge storsenter har det åpnet en veldig flott kinesisk resturant med høy kvalitet på maten. 2 retters combo lunsj koster rundt 160kr om jeg ikke husker helt feil. Om man liker china food så er det verdt å prøve ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå