AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Ja, lurer på om dere vet om man er nødt til å brette stipsene rundt tennene, altså at de blir bleket bakpå også? For best resultat. Jeg lot være å gjøre dette, for jeg tenkte det slet mindre på tennene..Men føler jeg får mindre effekt nå, enn jeg gjorde for 1 år siden med de samme stripsene bare at jeg brettet bak.. Sorry for rotete innlegg, men håper noen vet Takk! Anonymous poster hash: fb03b...ce5
Gjest Gemini7 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 kanskje du har hvitere tenner nå et år etter bleking og at effekten dermed er mindre påtakelig? det bør jo ikke ha noe å si om man bleker bare foran eller på begge sider. med skinnebelking fra tannlege får man også bare bleket utsiden..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ja du må brette de bak Hvorfor? Anonymous poster hash: fb03b...ce5
Prestekragen Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor? Anonymous poster hash: fb03b...ce5 Fordi du skal bleke bak tennene også. De er ganske gjennomsiktige, og f.eks flekker du har på baksiden vil kunne synes på fremsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå