Gå til innhold

hva syns du om de forskjellige hårfargene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns du om:

oransje/rødt hår?

brunt hår?

blondt hår?

svart hår?

hva syns du er mest tiltrekkende, og hvorfor?

for meg spiller ikke hårfarge så veldig mye rolle, så lenge det syns at håret blir tatt godt vare på. sunt, langt og bølgete hår er jeg fan av! :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på kvinner liker jeg mørkt hår best

på menn helt omvendt, liker de ikke høye og mørke, men høye og lyse:)

er kvinne selv

Anonymous poster hash: 4f6d6...c37
  • Liker 2
Skrevet

Har ingen hårfargepreferanser på noen, men liker at det er/ser naturlig ut på jenter, gutter bør helst ha original hårfarge :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes rødt og jordbærblondt er helt fantastisk fint på begge kjønn! :hjerter: Hun som spiller Jessica i True Blood er nydelig synes jeg.

Ellers har jeg preferanse for blonde menn i det personlige livet. :)

Gjest Ive Lina
Skrevet

Det naturlige er oftest det beste - uansett farge.

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg naturlig blondt/mørk blondt hår, men føler det gir ansiktet lite farge og er litt kjedelig. Derfor foretrekker jeg kanskje lys eller mørkere brun med varme toner. Jeg er ikke så glad i oransje/rødt hår, men på noen er det kult hvis man vet hvordan man skal style det og sminke seg for å få en fin kombinasjon.

Men som noen sa ovenfor så liker jeg også det naturlig, ikke rosa, lilla, grønn osv.

På menn synes jeg de ser kjekkest ut med litt mørke brunt, men jeg synes menn med mørk blond også er ganske tiltrekkende, alt i alt kommer den egentlig ann på personligheten. Farget hår på menn liker jeg hvertfall ikke, spesielt ikke svart eller likninde hvis du har ganske lyst hår naturlig.

Skrevet

Jeg har selv naturlig rødt hår. Og endelig, etter mange år så liker jeg endelig min egen hårfarge.

Når det kommer til menn, er jeg mest svak for mørkbrunt/mellomblondt hår. Dvs, jatakk til naturlig hårfarge hos menn.

Skrevet

Brunt og svart er penest, blondt er sånn helt okei, rødt/oransje er sjeldent fint.

• Liker 3
Skrevet

Foretrekker gutter med mørkt hår :)

Skrevet

b1270ff5adaa71cddf926694a845f99e.jpg

Oransje hår er stunning!!

Anonymous poster hash: 552c1...512
  • Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Oransje og rødt hår er vakkert!

Brunt hår er klassisk og pent

Blondt hår er nydelig

Svart hår er sjarmerende

Skrevet

Blondt hva? :P Det finnes jo ørten varianter innen det. Fra platina til svart. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 7831b...cb7
Skrevet

Jeg synes ALDRI svart er fint med mindre det er naturlig. Blondt er okei, litt søtt. Varmt brunt er sexy, kaldt brunt er kjedelig. Oransje og rødt er superdigg.

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Blondt hva? :P Det finnes jo ørten varianter innen det. Fra platina til svart. :rolleyes:

Svart blondt hår? Hæ?

Gjest Silverstream
Skrevet

Oransje/rødt hår synes jeg kan være veldig fint på jenter - men liker det ikke på gutter.

Brunt hår er fint og helt grei hårfarge.

Blondt hår er fint på begge kjønn - liker spesielt blonde menn.

Svart hår er OK, men veldig kjedelig farge da flesteparten i verden har denne.

Skrevet

Svart blondt hår? Hæ?

Mørk blond/ dark blonde er en farge, mens blondt hår er en hårtype. Er man nordisk har man blond hårtype.

Min hårtype er blond, da jeg var liten var jeg lys, men nå er jeg mørk askeblond: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/70/ea/d4/70ead4cac286a7aa48b6509b1d366783.jpg.

Jeg er fremdeles blond sånn sett, men mørkere blond. :P

Brunetter er forøvrig latinamerikanere (Kim Kardashian) og har mørke øyenfarger. Svart hår finner man hos negre. Genetikk avgjør hårfarge og hårtype.

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Mørk blond/ dark blonde er en farge, mens blondt hår er en hårtype. Er man nordisk har man blond hårtype.

Min hårtype er blond, da jeg var liten var jeg lys, men nå er jeg mørk askeblond: http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/70/ea/d4/70ead4cac286a7aa48b6509b1d366783.jpg.

Jeg er fremdeles blond sånn sett, men mørkere blond. :P

Brunetter er forøvrig latinamerikanere (Kim Kardashian) og har mørke øyenfarger. Svart hår finner man hos negre. Genetikk avgjør hårfarge og hårtype.

Åja, nå forstår jeg. Mørk blond har jeg jo hørt før, var det at du kalte den svart jeg stusset over.

Skrevet

Åja, nå forstår jeg. Mørk blond har jeg jo hørt før, var det at du kalte den svart jeg stusset over.

Mørk blond kan i noen tilfeller se helt svart ut. Jeg har en far som var helt lys som barn- type lys korngul, men da han ble 50 var han helt svart i håret.

Skrevet

Jeg synes kvaliteten på håret er det viktigste, hvis jeg skal bedømme hva som er fint..Jeg synes personlig at brunt hår i alle nyanser er det peneste. Men selvfølgelig, det kommer an på om personen kler det. Helheten er viktig.. Slitt, blondt hår funker dårlig, selv om det er fargen BLOND :-)

På menn så liker jeg naturlig mørkeblondt hår, helst med litt gråskjær i ;-) Hihi….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...