AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei. Jeg har et problem med en tidligere arbeidsgiver, de nekter nemlig å utbetale lønnen min. Det jeg har prøvd til nå er: Mail og telefon til sjefen, nå nekter han å svare meg og er umulig å få tak i. Rekommandert brev med betalingsfrist etter råd fra arbeidstilsynet. Det rekommanderte brevet mitt ble bare returnert! Jeg begynner å bli temmelig irritert nå, ikke at det er snakk om mye penger her men jeg liker ikke å bli rævkjørt... Jeg jobbet der bare i en måned, og lønnen er provisjonsbasert. Arbeidsgiver har også sagt flere ganger at det ikke er noen grunn til at jeg ikke skal få lønnen min. Men allikevel får jeg ikke pengene mine... Skal ringe Arbeidstilsynet igjen imorgen. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har lest en gammel tråd her på kvinneguiden om eksakt samme firma og person, men dette er blitt slettet dessverre. Trolig den dusten av en arbeidsgiver som har fått dette slettet for å få folk til å jobbe for seg. Takker for svar. Anonymous poster hash: 9e0b2...5a3
LA14 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg tok kontakt med Jus hjelpen i min kommune. (jus studenter som gjør dette gratis) Fikk pengene til slutt!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå