AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Noen som har erfaringer med hudpleieprodukter fra Babor og Elixir? Jeg er i slutten av tyveårene. Har en fin hud og får sjelden kviser. Innimellom kan huden være litt sensitiv. Har tidligere slitt med perioralt eksem, men dette er helt borte og jeg har vært fin i flere år nå. Det hender jeg blir litt tørr og smårød rundt nesen. Hva anbefaler dere? ☺️ Det står mellom disse to merkene😊. Anonymous poster hash: c29b9...50e
Maddy25 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg har brukt Babor før, og jeg bruker Elixir nå. Er absolutt mest fornøyd med sistnevnte. De har en krem som er velidg fin for tørrhet rundt nesen: http://www.hudspesialisten.no/produkt/elixir-sulfactil/ Også har de en mild og god rens. Tror absolutt du vil finne produkter som passer din sensitive hud
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Ts her.. Takk for svar. Kan jeg spørre om hvorfor du er mest fornøyd med sistnevnte?☺️ Hva var det som gjorde at du sluttet med Babor? ☺️Anonymous poster hash: c29b9...50e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Babor ødela huden min totalt, så kommer ikke til å bruke noen produkter fra Babor mer. Dyrt er det å. Bortkastet penger. Elixir har jeg aldri prøvd. Anonymous poster hash: 26302...aea
Maddy25 Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Ts her.. Takk for svar. Kan jeg spørre om hvorfor du er mest fornøyd med sistnevnte?☺️ Hva var det som gjorde at du sluttet med Babor? ☺️Anonymous poster hash: c29b9...50e Jeg følte at Babor ikke gjorde noen særlig nytte, huden ble liksom ikke bedre på noen måte. Det var behagelige produkter, men til den prisen forventer jeg noe mer. Var innom mye forskjellig før jeg prøvde Elixir, men da ble jeg endelig fornøyd og har brukt det fast i over ett år nå. Jeg bruker Niacil serum, øyekremen og glycolic smoothing cream 15%. Har også prøvd Perfecting Therapy, den var sykt deilig, men den ble litt dyr i lengden. De produktene jeg bruker nå er kjempedrøye.
vimsefrøken Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg bruker ingen av de seriene per nå, men jeg har prøvd en del av ampullene til Babor, og jeg følte ikke at de gjorde noe for huden min. Føler derfor at det finnes bedre serier der ute
cherry blossomed. gone. Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 babor er det gøyeste merket. gøyeste hudpleie ever. seriøst. spesielt den oljeblandingen. hydro ol
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 babor er det gøyeste merket. gøyeste hudpleie ever. seriøst. spesielt den oljeblandingen. hydro ol Ha ha, spydig?Anonymous poster hash: c29b9...50e
Gjest ledah Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Takk for svar. Høres ut som man får mer for pengene med Elixir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå