Gå til innhold

Kjent han en uke, og han virker stormforelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i en uke nå, haha. Møtte han for en drøy uke siden, og vi klikket med en eneste gang. Var bare magisk kjemi, nesten. Og vi har vært sammen nesten hver dag denne uka. Vi har vært på kino, spist middag sammen og jeg har vært på fylla med han og vennene hans, som er kjempe koselige!

Men jeg føler at han er litt innpåsliten. Han var litt full i går, men han sa "elsker'æ"! Og da måtte jeg faktisk si at det er litt for mye for meg, at han sier det etter en knapp uke. Han har ikke vært i forhold før, og jeg har ikke hatt sex med han enda, og jeg har sagt at jeg vil ta ting rolig.

Han har sagt han er glad i meg, og at han tror vi ikke kommer til å bli lei av hverandre uansett hva, og at jeg er "den perfekte jenta". Jeg vet ikke helt om jeg er smigret eller får panikk av dette! Jeg er ikke typen som faller hardt veldig fort, men jeg kan bli fort betatt og glad i noen, og jeg kjenner jo at jeg blir mer og mer glad i han. Men han er så ivrig! Og vi er kåte på hverandre, men jeg har holdt igjen, på andre måter enn kun det seksuelle også, for jeg vil jo beskytte meg selv her. Jeg har spurt han rett ut hva han ønsker med meg, og han sier han vil noe seriøst. Han skal reise vekk i ett år (studere i Nord Norge, som er på andre siden av landet). Jeg har to måneder på meg til å virkelig bli kjent med han, og se om det kan bli noe mer.

Er det feil av meg at jeg er litt tilbakeholden? Og hvor lenge burde man vente med sex? Har møtt han fire-fem ganger nå, og han sov hos meg i natt!

Anonymous poster hash: 6deee...004
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at han skal reise vekk Februar neste år, så jeg har forsåvidt en stund på meg til å bli kjent med han da. Og da skal han være borte ett år, nesten.

Anonymous poster hash: 6deee...004
Gjest Jon blund
Skrevet

Har han aldri vært i et forhold før og han liker deg veldig godt. Er det helt normalt at han kan falle for deg veldig raskt. Ikke bli fornærmet eller trekk deg tilbake av den grunn at du føler det går litt fort. Prøv heler å forklare han hvorfor du føler det går litt fort. Det handler om følelsene hannes er kanskje veldig ekte og han føler det slik at han elsker deg, men det må jo bygges over tid. Kommuniser og snakk.

Skrevet

Har han aldri vært i et forhold før og han liker deg veldig godt. Er det helt normalt at han kan falle for deg veldig raskt. Ikke bli fornærmet eller trekk deg tilbake av den grunn at du føler det går litt fort. Prøv heler å forklare han hvorfor du føler det går litt fort. Det handler om følelsene hannes er kanskje veldig ekte og han føler det slik at han elsker deg, men det må jo bygges over tid. Kommuniser og snakk.

Har sagt det til han ved flere anledninger, hehe. Han er veldig intens, og det virker genuint at han liker meg såpass godt. Men så fucked up som jeg er, så er det skremmende for meg! Han virker mye mer åpen om det her enn det jeg er, og han merker jo på meg at jeg holder igjen. Jeg vil ikke at han skal tro at jeg avviser han! For jeg liker han jo veldig godt!! :)

Anonymous poster hash: 76c1a...8c5

Skrevet

TS over her, forresten. Skriver fra en annen pc en jeg skrev innlegget fra.

Skrevet

Forstår deg godt. Jeg ville også holdt litt igjen.

Det gjelder spesielt i dette tilfelle da han skal reise bort. Skal du også dit i denne perioden? Avstandsforhold fungerer sjelden, og i hvert fall ikke dersom det ikke er et veldig solid grunnlag i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: dd384...77e
Skrevet

Forstår deg godt. Jeg ville også holdt litt igjen.

Det gjelder spesielt i dette tilfelle da han skal reise bort. Skal du også dit i denne perioden? Avstandsforhold fungerer sjelden, og i hvert fall ikke dersom det ikke er et veldig solid grunnlag i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: dd384...77e

Takk :-)

Skal sies at jeg ofte får litt panikk når en mann viser oppriktig interesse for meg (ja, er ganske miljøskada etter mange år med skuffelser fra menn som kun vil bruke meg for sex). Tidligere har jeg vært med menn som har gitt meg forhåpninger om noe mer, men så viste det seg at de bare ville være med meg for sexen. Og det svei utrolig mye. Jeg har enda ikke hatt sex med denne fyren, men han er allerede så intens og savner meg liksom etter en dag fra hverandre, hehe. Kjenner det blir litt intenst for meg. Jeg er smigret, ingen tvil om det.

Jeg skal ikke flytte dit han skal flytte, nei. Han skal flytte opp til Nord Norge i ett år, og kommer hjem kanskje en gang i måneden eller annenhver måned (sa han). Men så kommer han jo hjem igjen, da! Så jeg vet ikke om jeg vil satse helt før jeg har datet han lenger. Men, han får 5 uker ferie til sommeren og da har han allerede planer om at han skal finne på masse med meg osv, hehe. Han er jo veldig skjønn da, skal innrømme det, men er litt redd for at han liker meg bedre enn jeg liker han. Og jeg vil ikke skuffe han eller såre han ved å være så tilbakeholden på dette heller.

En ting jeg vil si, da, er at når jeg er med han, så har jeg ingen tvil what so ever. Koser meg virkelig med han, selv om han er (som sagt) ganske intens når han er sammen med meg. Det er når jeg er alene med tankene mine, at ting blir litt vrient for meg...

Skrevet

Bruk de to månedene, og se hvor dere står da. Det skader ikke å være ærlig. Det går an å si at du er usikker på om to måneder er nok tid til å ville gå inn i et langdistanseforhold, men at du gjerne gir det en sjanse,

Uansett: ikke la deg skremme av at han er veldig på. Har dere magisk kjemi så NYT det! Det skjer ikke så ofte. Det kan hende det blir kort og stormfullt, men det betyr ikke at det ikke er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...