Gjest anobano Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 (endret) Dere som driver med dyrking selv, hvorfor har denne brune flekker? har sett litt på blossom end , men kommer ikke de bare på enden? Den var helt fin inni, bare noen få frø som var svarte. (Den har et sånt kutt fordi jeg skjærte først bort delen med det brune..) Endret 2. november 2014 av anobano
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Hehe, jeg trodde innlegget skulle handle om Villapaprika Anonymous poster hash: 30fe9...796 1
Anje Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Dere som driver med dyrking selv, hvorfor har denne brune flekker? har sett litt på blossom end , men kommer ikke de bare på enden? Den var helt fin inni, bare noen få frø som var svarte. (Den har et sånt kutt fordi jeg skjærte først bort delen med det brune..) Vel, mine paprika så slik ut i sommer. På dem skyldes det for mye sol. De tåler ikke spesielt godt mye direkte sollys, og blir brunsvidde. Om bildet er fra i høst kan det kanskje også skyldes kulde?
Wonderbitch Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg har ikke fått sånne paprikaer, men chillier. Hos meg skyldes det for mye vann, og at jeg lar de henge for lenge. Men de andre årsakene høres også sannsynlige ut. Ps hvordan får du så store? Jeg får bare miniatyrpaprikaer. Endret 2. november 2014 av Wonderbitch
sweety pie Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Hehe, jeg trodde innlegget skulle handle om Villapaprika Anonymous poster hash: 30fe9...796 Haha, da er vi to som trodde det
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg har ikke fått sånne paprikaer, men chillier. Hos meg skyldes det for mye vann, og at jeg lar de henge for lenge. Men de andre årsakene høres også sannsynlige ut. Ps hvordan får du så store? Jeg får bare miniatyrpaprikaer. Det ser ut som ts har en spisspapirika og dermed er den blitt stor. Anonymous poster hash: dc9a6...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå