frøkenfranzen Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei! Jeg ønsker meg en blender til jul, men jeg synes det er en del å velge mellom. Skal hovedsakelig bruke den til smoothies og lignende, så jeg trenger ikke en kjempefancy en. Bor også på hybel, så trenger ikke den største heller. Noen som har noen anbefalinger? Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Hei! Jeg ønsker meg en blender til jul, men jeg synes det er en del å velge mellom. Skal hovedsakelig bruke den til smoothies og lignende, så jeg trenger ikke en kjempefancy en. Bor også på hybel, så trenger ikke den største heller. Noen som har noen anbefalinger? Takk på forhånd Det er vel akkurat når man skal lage smoothie at man trenger en fancy en? Billige blendere har ikke motorkraft til å knuse is over tid.Anonymous poster hash: 74a24...104
skruf Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 https://www.kitchn.no/nettbutikk/elektrisk/blendere/5ksb555eer/ Jeg har denne, og er superfornøyd! Den er dyr, men verdt hver ei krone. Utrolig kraftig sak som knuser is lett som en plett. Den er ikke så ruvende heller, så tar ikke så stor plass på benken (bruker min daglig, så står fremme hele tiden).
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Jeg har en helt fantastisk en fra philips som desverre er gått ut av produksjon. Kenwood og obh bør du i alle fall holde deg unna pga kvaliteten. Men om du skal lage smoothies så er mitt tips: kjøp en liten blender med minst 2-3 beger og et par sett kniver. En får aldri bruk for de digre fancy glasskolbene, men små porsjonsbegre kan det aldri bli nok av. 3-400 w er plenty (min er på 250 og den duger fint). Watt er ikke lik utbyttekraft her, kvalitet er vel så viktig. Det viktige for jevne smoothies er at væsken roterer i blenderen - om du ikke får testet den så søk den opp på YouTube og se om tykktflytende væske roterer over hele (ikke bare deler) av kolben. Sjekk også at knivbladene er det de kaller "quattro blade" - de er bedre enn flate knivblad, som ikke vil klare jobben med å finknuse noe som helst.Anonymous poster hash: c1861...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå