AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Del Skrevet 2. november 2014 1. Forklar forskjeller i hvordan breer og elver danner landformer. 2. Gjør rede for hvordan dal- og fjordlandskapet på Vestlandet ble til. Anonymous poster hash: 817e0...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lite nytt Skrevet 2. november 2014 #2 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, men du får gjøre leksene dine selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Del Skrevet 2. november 2014 Ja, men jeg gidder ikke gjøre leksene dine for deg. Anonymous poster hash: 4dce3...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Del Skrevet 2. november 2014 Jepp, men leksene dine kan du få gjøre selv Anonymous poster hash: 8bddd...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Del Skrevet 2. november 2014 Og hvilken klasse går du i?Anonymous poster hash: afad2...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandrakooollen Skrevet 2. november 2014 #6 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Og hvilken klasse går du i?Anonymous poster hash: afad2...756 Jepp, men leksene dine kan du få gjøre selv Anonymous poster hash: 8bddd...4f0 Ja, men jeg gidder ikke gjøre leksene dine for deg. Anonymous poster hash: 4dce3...ef6 Ja, men du får gjøre leksene dine selv. jeg hadde ikke postet slikt her med mindre det var krise. Har klart å glemme geografiboka hjemme, og det er innlevering til i morgen.. går 3.vgs Endret 2. november 2014 av sandrakooollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 2. november 2014 #7 Del Skrevet 2. november 2014 Du finner masse info på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Del Skrevet 2. november 2014 jeg hadde ikke postet slikt her med mindre det var krise. Har klart å glemme geografiboka hjemme, og det er innlevering til i morgen.. går 3.vgs GOOGLE! Hva er det med dagens elever som tilbringer så mye tid online uten å bruke det til noe fornuftig??? Anonymous poster hash: e777e...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Del Skrevet 2. november 2014 jeg hadde ikke postet slikt her med mindre det var krise. Har klart å glemme geografiboka hjemme, og det er innlevering til i morgen.. går 3.vgs hva med google? Anonymous poster hash: 8bddd...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandrakooollen Skrevet 2. november 2014 #10 Del Skrevet 2. november 2014 har søkt opp alt innenfor dette i snart tre timer. det hadde vært ganske greit om noen bare kunne forklart det på en enkel måte slik at jeg forstår det, enn å bare kommentere hva jeg burde gjøre. for tro meg, det har jeg allerede prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 2. november 2014 #11 Del Skrevet 2. november 2014 jeg hadde ikke postet slikt her med mindre det var krise. Har klart å glemme geografiboka hjemme, og det er innlevering til i morgen.. går 3.vgs Du har vel notater fra timene? Dette er jo ganske elementære ting som har vært gjennomgått i timen. Bare gjennom å tenke logisk/resonnere svada kan jeg fint svare på dette, og det er 10 år siden jeg hadde geografi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 2. november 2014 #12 Del Skrevet 2. november 2014 Her er én: http://www.fjordnorge.dk/norsk/landformer_no.htm Hvis du bruker søkeord "landformer" kommer det opp masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #13 Del Skrevet 23. november 2014 1. Forklar forskjeller i hvordan breer og elver danner landformer. 2. Gjør rede for hvordan dal- og fjordlandskapet på Vestlandet ble til. Anonymous poster hash: 817e0...def Dette kan du lese deg til. Anonymous poster hash: 9da24...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 24. november 2014 #14 Del Skrevet 24. november 2014 1. Forklar forskjeller i hvordan breer og elver danner landformer. 2. Gjør rede for hvordan dal- og fjordlandskapet på Vestlandet ble til. Anonymous poster hash: 817e0...def Gjett om jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #15 Del Skrevet 24. november 2014 1. Forklar forskjeller i hvordan breer og elver danner landformer. 2. Gjør rede for hvordan dal- og fjordlandskapet på Vestlandet ble til. Anonymous poster hash: 817e0...def Auda. Her lukter det lekser lang vei. Anonymous poster hash: ebd89...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå