AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei! Bestilte meg Vitex fra Danmark i dag. Men er dette et tilskudd som kun er beregnet for de med pcos? For jeg har ikke det, men sliter med uregelmessig menstruasjon og manglende EL. Anonymous poster hash: a50c4...c1d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Har ikke hørt noe om at det kun er for de med pcos. Jeg har ikke pcos, men har tatt det for å stabilisere syklus/forlenge lutealfase. Anonymous poster hash: 032a0...77c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Har ikke hørt noe om at det kun er for de med pcos. Jeg har ikke pcos, men har tatt det for å stabilisere syklus/forlenge lutealfase. Anonymous poster hash: 032a0...77c Ok, så bra! Funket det for deg? Anonymous poster hash: a50c4...c1d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ok, så bra! Funket det for deg? Anonymous poster hash: a50c4...c1d Det har funket for meg ja, en gang hvertfall. Bruker det nå også. Har nettopp hatt en MA og tar det i håp om syklusen ikke skal bruke alt for lang tid på å bli stabil igjen. Anonymous poster hash: 032a0...77c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Vitex er bare tull. Anonymous poster hash: 071bb...326
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Vitex er bare tull.Anonymous poster hash: 071bb...326 Du om det. Anonymous poster hash: 032a0...77c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Oi, dette har jeg ikke hørt om før. Virker lovende syns jeg! Hvor får man bestilt dette fra? Og vil det hjelpe meg? Jeg har ikke regelmessige sykluser, mangler eggløsning enkelte måneder. Kan det hjelpe meg å få en mer regelmessig menstruasjon? Kan jo nevne at pergotime gir meg eggløsning, har også blitt gravid på det tidligere, men kan ikke bruke det mer nå. Kan dette produktet hjelpe å få eggløsning hver måned? Anonymous poster hash: 16098...d50
Athene Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 (endret) Vitex har ingen bevist effekt. I så tilfelle ville det vært noe leger i Norge skrev ut ved syklusforstyrrelser. Jeg har lest det meste når det gjelder hva som hjelper på ufrivillig barnløshet. Vitex kan forstyrre syklusen og fruktbarheten og gjøre det enda vanskligere å bli gravid, men som regel har det ingen effekt. Jeg forstår lysten til å prøve alt når man ikke blir gravid med en gang. Men som regel fikser kroppen dette fint på egen hand, og kjærringråd fører i beste fall til ingenting, og i værste fall til at ting tar lengre tid en det egentlig trenger å ta. Endret 3. november 2014 av Athene 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Oi, dette har jeg ikke hørt om før. Virker lovende syns jeg! Hvor får man bestilt dette fra? Og vil det hjelpe meg? Jeg har ikke regelmessige sykluser, mangler eggløsning enkelte måneder. Kan det hjelpe meg å få en mer regelmessig menstruasjon? Kan jo nevne at pergotime gir meg eggløsning, har også blitt gravid på det tidligere, men kan ikke bruke det mer nå. Kan dette produktet hjelpe å få eggløsning hver måned? Anonymous poster hash: 16098...d50 Litt fakta: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm Du kan google for mer, men ikke så lett å finne tak i så mye info om det. Jeg kjøper herfra: http://www.helsekosten.dk/vitex-p-16340.html http://www.helsekosten.dk/agnus_castus_dr%C3%A5ber-p-18225.html Selv bruker jeg tinkturen Anonymous poster hash: 032a0...77c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Derfor er Vitex tull: Det består av urter som du kan få i deg på andre måter Den forstyrrer i mange tilfeller syklusen og gjør den ekstremt lang Du kan bli fysisk syk av det Du må bruke det i minimum 12 måneder for å oppnå ønsket effekt (fin måte å helgardere seg på når de aller fleste blir gravide innenfor den tiden uansett) Det kan i verste fall skade embryoet hvis du skulle bli gravid (som btw ikke har noe med vitex å gjøre) Mye rart man kan prøve, men graviditet vil komme når det kommer uavhengig av vitex.Anonymous poster hash: 071bb...326
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Derfor er Vitex tull: Det består av urter som du kan få i deg på andre måter Den forstyrrer i mange tilfeller syklusen og gjør den ekstremt lang Du kan bli fysisk syk av det Du må bruke det i minimum 12 måneder for å oppnå ønsket effekt (fin måte å helgardere seg på når de aller fleste blir gravide innenfor den tiden uansett) Det kan i verste fall skade embryoet hvis du skulle bli gravid (som btw ikke har noe med vitex å gjøre) Mye rart man kan prøve, men graviditet vil komme når det kommer uavhengig av vitex.Anonymous poster hash: 071bb...326 Så leit at du har så dårlige erfaringer med det da. Anonymous poster hash: 032a0...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå