Blossomgirl Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Når du har "fri" og kan gjøre hva du vil. Hva går tiden til? Annet enn å være med venner.. Når det KUN er deg!
lemon-aid Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Når jeg har barnefri og samboer er bortreist: Steller neglene, legger ansiktsmaske, tar meg et bad og riktig koser meg.. Ser på serier og spiser akkuratt hva jeg vil. Velværedag for meg selv :D 1
Gjest lillelarve Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 (endret) Da lager jeg meg noe godt å spise, f.eks. en skål med mandler og mørk sjokolade, yoghurt/kesam med frukt/bær til eller pannekaker... Så setter jeg på en god film eller ser på YouTube-videoer... Kan også finne på å trene fordi da er jeg helt alene og kan puste og pese så høyt jeg bare vil uten å bli sett rart på av samboer. Edit: Ops, skrivefeil Endret 2. november 2014 av lillelarve 1
A.s Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 trener, spiser sushi, ser jentefilm eller serie, googler inspirasjon i form av mote og annet
absinthia Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg nyter stillheten eller tenner lys og hører på lydbok, ser på film, gjør håndarbeid eller leser. Noen ganger sorterer jeg f.eks sokker og hører på lydbok mens jeg nyter freden. ....og så spiser jeg mat som de andre ikke liker, men som jeg setter pris på. Endret 2. november 2014 av absinthia
Duckie Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Rydder og vasker leiligheten. Trener. Lager god mat, gjerne noe nytt og spennende med litt mer kompliserte oppskrifter. Legger meg på sofaen med joggebukse og hettegenser og enten binge-ser serier eller leser gode bøker. Pusler puslespill. Hører på musikk. Sitter på KG og surfer meningsløst rundt på nettet. Planlegger og drømmer meg bort i planene, f.eks. oppussing av leilighet, neste ferietur, slike ting.
Jacinta Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Leser bøker, ser på litt mer jentete serier enn jeg ser når kjæresten er der. Slapper gerenelt av og nyter stillheten!
gjest 321 Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Synger, hopper og danser, leker med hunden, snakker med hunden, skriver lister over ting jeg skal gjøre, ser serier, tar ansiktsmaske, trener, later som jeg rydder, snakker med venner på face, leser meg opp på ulike ting på nettet, lager god mat, lærer meg noe nytt, setter på høy musikk, tenner lys, sover Eller prøver å ringe rundt for å skaffe meg planer
Gjest RompeRusk Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Tenner stearinlys,spiser noe god MT, rydder og vasker leiligheten, hører på høy musikk, lakker negler, staver alt som trengs, tar meg en lang og god dusj, sminker meg skikkelig og pynter meg for å føle meg fresh
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 (endret) Surfer på KG/blogger/nettaviser/Facebook Ser på filmer Leser i bøker Ser på TV Spiser mat Dusjer Sminker meg Gjør husarbeid Endret 2. november 2014 av Spirrevirrevipp
cherry blossomed. gone. Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 jeg tenker ekstremt mye. og hører på musikk
cherry blossomed. gone. Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 øver meg på å synge øver meg på å tenke øver meg på å skrive og leser infoflashes på kwinnsguiden.
Gjest bustyvel Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Trener, går tur, legger meg grytidlig, står opp tidlig, ser på serier…
Gjest Evans Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 (endret) Da bruker jeg som regel litt ekstra mye tid på dataen. Ellers ser jeg på serier samboeren ikke er så glad Blir for det meste data eller tv Endret 2. november 2014 av Evans
Beccy87 Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 Drar med meg dyna ut i stua og blir liggende på sofaen sammen med den, laptoppen og tvn fra jeg våkner til jeg må legge meg igjen. DA koser jeg meg!
sweg Skrevet 2. november 2014 #16 Skrevet 2. november 2014 Jeg er ofte alene hjemme, så da pleier jeg å ta meg en tur på sats for å ikke føle meg så ensom, se på serier, spille TV-spill, gir meg selv en pedikyr og steller neglene. Ikke mye spesielt egentlig, er vant til det.
Infinite Skrevet 2. november 2014 #17 Skrevet 2. november 2014 - Spiser mat samboeren min ikke liker. - Ser på filmer eller tv-programmer samboeren min ikke liker. - Bruker lang tid i dusjen, barberer legger, hårkur, osv. - Lakker negler. - Henger på KG. - Leser blogger. - Finner ny, kul musikk.
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Leser Ser på tv Holder på med daten trener hører på musikk går tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå