Gå til innhold

Trenger tips til pynting av en gymsal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger tips til hvordan vi kan pynte en gymsal... Vi skla ha kaffe og festen der og vil helst ikke at gymsalen skal se ut som en gymsal hvis dere skjønner? Er det noen som har noen tips???? Trenger hjeeelp.... :-?

Klem Nikki

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor stor gymsalen er og hvor mange dere er, men jeg ville foreslå at du tar noen store grønnplanter og plasserer litt rundt så får du luna det ned litt. Kanskje noen store lysestaker som står på gulvet også gjør seg?

Lykke til!

Skrevet

Er det ribbevegg der? Hva med å feste masse løv der, og stikke noen roser innimellom? Kan bli ganske stilig. Ellers er det lurt med noen grønne planter i krokene.

Skrevet

Det er ribbevegg der ja. Det var en god ide engel. Den skal jeg ta med videre. Er det flere gode ideer ute i denne verden??? Det med store grønne planter er også et godt tips. :D

Gjest Solskinn
Skrevet

Hei Nikki!!

Jeg var i ett bryllup hvor hele festen var i en gymsal engang. Faktisk ett av de beste bryllupene jeg har värt i (det var 120 gjester og tre dager!!!)

De hadde i alle fall bruk ribbeveggen som Engel beskriver, noen onkler var ute og felte noen småbjörker. I tillegg hadde de markblomstbuketter som var knytt fast på tverrstangen mellom ribbeveggene, om du skjönner! Det var veldig fint, og billig om du har noen som kan hjelpe til med plukkingen! Også kommer det selvsagt an på når du skal gifte deg. Om det ikke er markblomster lenger finns det jo Margeritter. De er ikke så dyre. Om du har grönne fingre kan du jo bare kjöpe noen potter nå og ribbe dem på dagen!

Pynt bordene med bluketter som matcher, ikke ha lyset tent i taket, men ha masse på bordene. Bruk litt "finere" duker (f.eks. litt dyrere papirduker el billig stoff fra IKEA) - det löfter hele rommet!!

Det var det jeg kunne komme på nå!

Lykke til!

Gjest Foundirish ikke logget in
Skrevet

Hei!

Jeg ville ha undersøkt om man kunne få tak i store mengder hvit stoff enten kjøpe veldig billig eller leie. Da kan dere lage et kunstig tak i deler av lokalet og/eller dekke vegger, flott hvis det kombineres med riktig belysning. (Hvor får dere borddukene fra?)

NB! jeg har ikke gjort noe tilsvarende selv, så kan ikke hjelpe mer.

Bare aktuelt hvis det ikke blir altfor dyrt selvsagt.

Forslag om grønne planter støttes også.

Sjekk også om belysningen i rommet, erstatte takbelysning med lamper/lys på bordene? Sjekk om dere kan låne et stort antall telys holdere (farget glass) fra et utested som ikke har åpent denne dagen

eller har mange ekstra selv?

Lykke til! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller/og sett opp noen hagetelt med hvit duk og flatt tak innendørs?

Lån av familie og venner.

Eventuelt sett stengene ned i store blomsterpotter med grønne planter,

i alle fall ikke ødelegg gulvet med dette, jeg tar ikke ansvar for det. :wink:

Spotter med farget lys kan også endre atmosfære.

Skrevet

Hva med litt grovt fiskegarn hengende i taket?

Det vet jeg om en interiørarkitekt som drev med litt pynting til bryllup gjorde i en gymsal, og det var vist kjempfint!

Ellers brukte de slike glasskuler med garn på, og hengte opp bilder osv. for å gjøre det litt kosligere....

En trenger jo ikke å ha dette i hele taket, men i deler, for å skape litt "tak" liksom.

Stoff gjør jo også sammen nytten....

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal også ha festen i en gymsal, veldig lys å fin, så jeg tenkte egentlig ikke å pynte noe særlig, men ribbevegger med busker i hørtes kjempelekkert ut.

Hvor lenge vil en busk holde seg da om man f.kes henger den opp dagen før ? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller hva med en masse hvite ballonger som heger litt høyt oppe på veggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...