Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv ikke ordentlig oversikt, men vil tro det blir ca 2-4 tusen (men varierer fra måned til måned.

Har dere noe slags klesbudsjett? Hvor mye bruker dere ca, og er 2-4 tusen lite eller mye i forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kanskje 500-1000 i mnd:) noen ganger ingenting.. :)

Skrevet

Vi bor 4 timer unna nærmeste by, så det går mange måneder før jeg kjøper nye. Hater å handle klær på nett, fordi klærne enten blir for små, for store eller så er de ikke slik jeg trodde de var :P
Sist handlet jeg klær for 2000,-. Da handlet jeg det jeg trengte, for da var alle klærne mine så utslitte og utvasket :P

Men når jeg er i byen, pga et ærend eller noe, så kan jeg godt finne meg en fin bukse eller bluse til en rimelig pris :)

Har ikke noe budsjett for klær.

Skrevet

Varierer vel fra ca 2500 kr til 20000 kr i mnd, men da inkluderer jeg sko, vesker og annet tilbehør. Gjennomsnittlig ligger jeg nærmere 2500 kr enn 20000 kr i mnd, men det er noen måneder hvor jeg tar litt mer av.

Skrevet

500 kr denne måneden, ingenting forrige måned. Kan vel anta at det går gjennomsnittlig 200-250 kr i mnd på klær og sko. Hadde overlevd fint på 250 kr i året, skapet er så fullt at klærne tyter ut, alle de gamle klærne passer, og ingenting er spesielt slitt. Så nyinnkjøpene er ren luksus.

Anonymous poster hash: fde0e...531

Skrevet

Bruker alt fra 0,- til flere tusen. Tar en ordentlig shoppingrunde en gang i halvåret ca. Sjeldent jeg kjøper klær utenom det med mindre jeg trenger en ny jakke eller noe.

Skrevet

Nei, syns ikke jeg bruker mye. Rundt 10 000,- pr mnd men det er inkl vesker og sko.

Anonymous poster hash: 53beb...c44

Skrevet

Har ikke noe klesbudsjett, men bruker ikke mye penger på det. Kjøper ikke klær hver måned, men tar meg heller en ordentlig shoppingrunde når jeg føler jeg trenger nye klær, og da går det 800-1500, avhengig av hvor mye jeg finner. Overlever fint slik.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg har kjøpt klær på over 6mnd :fnise: Hater å shoppe men nå kan jeg snart ikke utsette det lengre uten å se ut som en dass. Bah.

Anonymous poster hash: ec19a...bed
Skrevet

Bruker vanligvis ikke mye penger på klær, men nå i høst har jeg brukt noen tusen. Gikk ned 15 kg i vår/sommer og da måtte alt av klær skiftes ut.

• Liker 1
Skrevet

Mellom 1000 og 2000 tipper jeg. Økonomien varierer fra måned til måned, så det kommer altså litt an på, men stort sett kjøper jeg alltid klær for minst en tusenlapp i måneden.

Skrevet

Bruker veldig lite penger på klær. Har alltid hatt samme type klesstil og kroppsfasongen har ikke endret seg noe merkbart siden tenårene, så en del av klærne mine er kjøpt for mange år tilbake og er enda brukbart en god stund til. Arver en del hos moren min også som kjøper mer klær enn hun noen gang klarer å bruke, hun strikker også mange ullklær til meg. Bor dessuten på er lite tettsted så nærmeste by er flere mil unna, shoppingturer er dermed sjeldent. Tar meg en skikkelig shoppetur 1-3 ganger i året, småinnkjøp av undertøy og bukser går det minimalt med penger til. Har brukt godt under 1000 kr et år på det laveste og kanskje rundt 3-4000 kr på det meste, da har jeg kjøpt yttertøy blant annet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...