Gjest Bertine Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 he he, jeg hadde endelig en fri helg og så frem til å slappe av, men neida! kl 1100 kom 5 av mine beste venniner springende inn på soverommet mitt og tok bilde og hoiet:) deretter spiste vi frokost ilag, og begynte på rusbrusen 8) deretter fikk jeg bind for øynene, mens de kledde på meg og sminket meg, jeg så ikke ut!!!!!!!!!!!! så var det ut i bilen, og opp på et kjøpesenter for å selge kjeks og gulerøtter. det var flaut...men ganske morsomt!! så bowlet vi, jeg tapte..he he ikke rart med den promillen jeg hadde.. så for vi til en vennine og spiste pizza og drakk litt mer.. ca kl 1930 fikk jeg bind for øynene igjen, og ut i bilen bar det. etter en stund var det ut, og da de tok bort fra øynene mine stod alle vennene mine fra ungdomskolen og alle andre jeg kjenner(nesten) der! i tilleg var min kjæreste der med sitt utdrikningslag!!! de hadde leigd en nattklub som jeg jobbet på før og invitert alle jeg kjente!!! det var så overveldene at jeg nesten gråt vi danset og hadde det drit gøy resten av kvelden! det var bare helt konge!!!!
Gjest MrsL Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Så bra at du hadde det koselig. Nå er det bare å se frem til bryllupet :-)
Sita Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Så fint at du ble fornøyd da og at du hadde det koselig Lykke til videre mot den store dagen
nessi Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Så fint at du fikk et utdrikkningslag du var fornøyd med Begynner å grue meg for mitt
Snorkie Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Hørtes ut som en ordentlig flott dag! Lykke til med den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå