AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei. Jeg er ei jente på 20 år som for første gang i dag skal på visning. Dette er til et kollektiv. Jeg aaner ikke hva jeg skal se etter, eller spørre om.Er veldig uerfaren. Noen innspill til hva som er viktig å få med seg? Anonymous poster hash: 45921...72f
Somethingtodo Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Husregler, ordning på betaling av felles utgifter, hvem har ansvar for vasking og når? Blant annet....
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Sjekk om det er rent og ryddig. Det er ofte den viktigste indikatoren på hvordan miljøet er i kollektivet.Anonymous poster hash: 045aa...9e4
.Askepott. Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Om du har felles leiekontrakt med de andre eller om du har din egen. Det er best med egen så du ikke må betale for de andre om en plutselig flytter ut etc.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Om strøm er ink. i leien. Anonymous poster hash: 8e069...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå