Gå til innhold

Hva irriterer deg mest ved et menneske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvilken type mennesker holder du deg langt unna? Selv holder jeg meg langt unna fordomsfulle bedrevitere som ser en hver samtale som fremsnakking av seg selv. Det irriterer meg mer og mer.. Folk uten dybde og evne til å lytte! Hva med deg?

Anonymous poster hash: 42b04...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke dominerende personer som er mer eller mindre autoritære. Som omtrent svarer for deg når noen spør om noe... Eller dramaqueens som blåser opp den minste bagatell som om det skulle vært verdens undergang. :fnise:

• Liker 2
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Hykleri\dobbel moral er det som irriterer meg mest med mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Arroganse er for meg lite tiltrekkende.

• Liker 2
Skrevet (endret)

* Bedrevitere som sitter på sin høye hest og ser ned på meg

* Folk som skryter av hva de har brukt penger på

* Personer som kritiserer mitt arbeid i huset, se: hvis jeg har gjort i stand til bursdag, ryddet, ordnet og vasket og det er ikke godt nok hvis de finner et støvkorn på bordet...

* Arroganse

* Folk som kritiserer min evne som mor fordi jeg gjør ting annerledes enn dem

Endret av Kittykat
Skrevet

stort sett aller fleste irriterer meg. spesielt late og udugelig folk.

Anonymous poster hash: 63647...0e8
Skrevet

I tillegg til dobbeltmoralske, falske, arrogante og bedrevitende personer, må jeg tilføye:

Utadvendte, høylytte personer som tar stor plass og skal være midtpunktet absolutt hele tiden.

Overdrevent gladkristene "hurra"-menneskee

Anonymous poster hash: 5ca71...869

• Liker 3
Skrevet

Jeg fungerer desidert dårligst med dominerende mennesker. Jeg er rake motsetningen selv og har dermed veldig lett for å bli totalt overkjørt av sånne folk. Liker bare ikke folk som prøver å styre over andre, enten det er bevisst eller ubevisst. Dessuten har dominerende personer ofte en veldig urolig personelighet (alt skal skje på en gang, kan liksom ikke sitte i ro), noe som gjør meg stresset da jeg er en veldig rolig person selv. I tillegg skal de alltid være midtpunktet. Slitsomt.

• Liker 2
Skrevet

Folk som er egoister,og tenker på venner som noen som kan fikse ting for dem.

Hører de at en vennine skal flytte,tilbyr de seg aldri å komme å hjelpe,men skal de selv flytte så annonsereres det med "hei,alle kjære venner! Neste uke flytter jeg og lurte på om noen av dere søtinger vil hjelpe meg?" Tilbyr seg aldri hjelp med noe som helst,men skal ha hjelp fra andre "heeeeei,noen som kan hjelpe meg med å få kjørt bort en 3 seters sofa?"(selvfølgelig tilbyr de heller ikke penger for det)

De er de som stadig lar seg spandere på igjen og igjen,låner penger men "glemmer"å betale tilbake og kan skrive sms som "heisann,lenge siden sist!på tide at du inviterer meg på en kaffe snart"de er også konstant forsene til avtaler og bortfeier det med at de bare måtte fikse ditten eller datten.

Dramaqueens: blir sure for så og si alt,lager store saker over ingenting og vil ikke snakke ut om problemet. Snakke ut for dem er enten kryptiske facebook statuser, kjefting og smelling face2face eller baksnakking. Liker å hevde seg selv ved å få andre til å føle seg dritt. Alle valg du tar ser de negativt på. "skal du studere xxxx?er det noe vits da?" "Hvorfor gidder du å reise til xxxx?hører det er skittent der" seriøst?har du hooka opp med xxxx?han var jo ikke kjekk da"osv

Skrevet

Gi meg mye heller en frekk, smånegativ, sur og gjennomgående arrogant jævel som er en smule konsekvent, enn slike smiskere som i et øyeblikk er empatien, godheten og medmenneskeligheten selv (og dette vet de gjerne å fremheve både direkte og indirekte!), mens de i neste øyeblikk kan være ordentlig ekle (gjerne hvis de har å gjøre med noen det ikke lønner seg å smiske med)! Alle oppfører seg jo ulikt ut fra situasjoner og hvem man har med å gjøre, men disse slimålene som man aldri egentlig vet hvor man har, kan jeg virkelig spare meg for.

Disse finner man jo dessverre ikke bare blant dramatiske tenåringsjenter, det kan like gjerne være sånne som så gjerne vil være bestevenn med feks folk de opplever som høystatus sosialt sett. Og i motsetning til hva de tror selv, så er det ofte pinlig åpenbart.

• Liker 2
Skrevet

-En person som tror han/hun er bedre enn alle andre.
-Oppmerksomhetssyke personer *Se på meg da, se på meg!!Om jeg gjør dette vil dere gi meg mer oppmerksomhet!?*
-Personer som er negativ hele tiden.
-Personer som går bak ryggen på en, du vet liksom aldri hvor du har dem..

*Keep your friends close, but keep your enemies closer...*

• Liker 1
Skrevet

-En person som tror han/hun er bedre enn alle andre.

-Oppmerksomhetssyke personer *Se på meg da, se på meg!!Om jeg gjør dette vil dere gi meg mer oppmerksomhet!?*

-Personer som er negativ hele tiden.

-Personer som går bak ryggen på en, du vet liksom aldri hvor du har dem..

*Keep your friends close, but keep your enemies closer...*

Det med oppmerksomhet er noe jeg har tenkt litt på i det siste og alle de mest populære menneskene jeg kjenner til har vært en smule oppmerksomhet syke. Enten det er å alltid måtte ha ordet, alltid spøke eller å bare snakke veldig høyt, virker som om det blir tatt godt i mot sånn egentlig, fordi folk tolker det som utadvent.. Men jeg blir helt utslitt av mennesker som må ha oppmerksomheten på seg selv hele tiden..

samtalene blir så ensidig, og jeg trenger en som kan vise interesse for meg og at jeg ikke må kjempe om oppmerksomheten..

• Liker 2
Skrevet

Det med oppmerksomhet er noe jeg har tenkt litt på i det siste og alle de mest populære menneskene jeg kjenner til har vært en smule oppmerksomhet syke. Enten det er å alltid måtte ha ordet, alltid spøke eller å bare snakke veldig høyt, virker som om det blir tatt godt i mot sånn egentlig, fordi folk tolker det som utadvent.. Men jeg blir helt utslitt av mennesker som må ha oppmerksomheten på seg selv hele tiden..

samtalene blir så ensidig, og jeg trenger en som kan vise interesse for meg og at jeg ikke må kjempe om oppmerksomheten..

Jepp :)

Venner ser på meg som en person de kan fortelle alt til, rolig og bena godt plantet på jorden..

Har hørt at jeg har så posetiv energi, hva nå enn det måtte bety.

Men samme vennene mine klager konstant! o_o

Og det tærer jo på meg..

Når de klager på noe, tenker jo jeg mitt, men ofte sier jeg ingenting før begeret renner over :fnise:

som f.eks:

"Er dritlei av å høre om dine meninger ang kropp.. du er IKKE overvektig, du er en mann, ca 1.80 og veier 60kg..Er bare tull at du skal på slankediett, kjæresten din har feil, du er ikke feit!" :bond:

"Det er ikke min feil at du har dårlig råd, det var DU som kjøpte en veske + ytterjakke+ sko forrige uke og svidde av nærmere 12.000 kr, at du ikke har penger til mat er din feil og nei du får ikke låne penger hos meg,slutt og mase"

:fnise:

Jeg føler meg fæl :(

Skrevet

Bedrevitere er nummer en i alle fal, og folk som må ha all oppmerksomhet rettet mot seg til enhver tid...

Skrevet

Folk som undervurderer meg. Nei, har ikke noe å bevise for dem, hvorfor skal jeg gjøre det når de allerede har bevist hvor trangsynte de er.

Anonymous poster hash: 9b9da...010
  • Liker 1
Skrevet

Bedrevitere har jeg ikke noe problem med, i samtaler med sånne er det jo bare å demonstrere at de tar feil. Jeg sliter mer med folk med urokkelige fordommer ("jeg har bestemt meg, samme hva slags fakta du drar frem!"), og generelt mennesker som er uvillige til å lære. Uvitenhet er ingen skam, men uvilje er det definitivt.

Ellers er jeg ikke så glad i skrytete folk (kjenner et par som ikke klarer å holde kjeft om utdannelsen sin, jobben sin, og hvor fort de klarte den maratonen eller hvor stor den fisken var), samt jenter som er kronisk på slanker'n.

Skrevet

Likegyldige folk.

Gjerrige folk

Lite inkluderenede folk

Anonymous poster hash: b0e0e...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...