AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hva liker du best av duftlys? Anonymous poster hash: db020...14f
bippo Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg syns Voluspa lukter utrolig godt og ikke så kunstig som Yankee Candles ofte gjør. Men noen av de lukter litt som billig manneparfyme, så det er jo litt rart kanskje..
havanaa Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg er veldig glad i yankee candles. Spesielt vanila satin og black coconut :D
Sool Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Yankee Candle Voluspa lukter veldig godt å er et bra merke, men YankeeCandle har flere dufter som passer utmerket til de ulike årstidene, men begge merkene gir en fantastisk duft i leiligheten.
Gjest Anubiel Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Begge deler egentlig! Synes begge merker lukter naturlig og har bra utvalg. Voluspa er penere å se på, kanskje, mens Yankee Candle gir mer lys for pengene, dvs. Voluspa er relativt dyre dersom man ser på brennetid vs. pris.
*Emma* Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Kjøper bare Voluspaa av de to. I tillegg til å lukte godt er de pene å se på. Syns det er mange av Yankee Candle lysene som lukter godt også, men "beholderne" ser så stygge og "billige" ut.....
Essie_ Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Jeg liker voluspa best, pga duft og utseende. Men du får mye mer lys for pengene med yankee candle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå