AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Heisann. Jeg er bare 25 år gammel og har allerede begynt å få sinnarynke. Jeg irriterer meg grønn hver gang det blir tatt bilde av meg og jeg ser denne her. Jeg er den eneste blandt mine venner som har begynt å få denne. Jeg føler den får meg til å se streng eller sur ut. Bør jeg gjøre noe med det? Leste at det var lurt å behandle den me Botox tidlig, for da forsvinner den med en gang. Dersom man venter for lenge vil ikke Botox kunne fjerne den helt Andre? Anonymous poster hash: 40bc5...a6e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg startet med Botox da jeg var 25. Grunnen var linjer i panna som irriterte meg grønn!!! Og nå er jeg 30, bruker det fortsatt. Og er nok avhengig. Anonymous poster hash: 992f5...f2a
kills Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Har flere venner, også yngre enn deg, som har tatt botox i det området for å kvitte seg eller forebygge problemet. Har selv planlagt å ta botox der før sommeren.
Professor Orm Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville prøvd Botox om jeg var deg. Om du ikke liker det, går det tross alt bort etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Når man irriterer seg sterkt ovenfor noe er det kanskje like greit å bare gjøe noe med det og få det ut av verden, det tenker hvertfall jeg. Det er jo i tilleggg flere der ute som selvfølgelig ikke gjør noe med sinnarynka men det er jo opp til hver og en, men hvis jeg var deg, ja jeg ville gjort det. Anonymous poster hash: 9f0f4...fcf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg ville nok tatt botox hvis jeg fikk den så tidlig. Har begynt å få den selv i en alder av 33 og enig i at den er irriterende!Anonymous poster hash: 6a5a5...8a2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Har flere venner, også yngre enn deg, som har tatt botox i det området for å kvitte seg eller forebygge problemet. Har selv planlagt å ta botox der før sommeren. ÅÅ? Nå ble jeg glad Hvordan ser det ut etterpå? Ser det ikke rart ut, mtp. at de ikke lengre kan trekke bryna sammen? Vil ikke at andre skal kunne Botox behandlingen Anonymous poster hash: 40bc5...a6e
Professor Orm Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 ÅÅ? Nå ble jeg glad Hvordan ser det ut etterpå? Ser det ikke rart ut, mtp. at de ikke lengre kan trekke bryna sammen? Vil ikke at andre skal kunne Botox behandlingen Anonymous poster hash: 40bc5...a6e Ingen kommer til å merke noe som helst
kills Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 ÅÅ? Nå ble jeg glad Hvordan ser det ut etterpå? Ser det ikke rart ut, mtp. at de ikke lengre kan trekke bryna sammen? Vil ikke at andre skal kunne Botox behandlingen Anonymous poster hash: 40bc5...a6e Om du ikke er i stand til å trekke brynene sammen vil en person som kjenner til Botox også skjønne at her har du fått gjort noe. Jeg legger ofte merke til dette hos folk med veldig glatte panner, og så kommer det frem at de faktisk har tatt Botox. Jeg bryr meg ikke noe særlig om det. Om du ønsker å kvitte deg med rynken siden den plager deg, gjør det for din egen del og drit i hva andre synes om det.
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Nei ikke gjør noe med det. Det er faktisk ganske på moten å se litt sinna ut. Blir liksom litt mer liv i deg da, mote-ekspertene hyller jo de damene som har et strengt, men frisk ansiktsuttrykk, se bare på Siv Jensen, mennene flyr etter henne!
Gjest Peanut Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Om du ikke er i stand til å trekke brynene sammen vil en person som kjenner til Botox også skjønne at her har du fått gjort noe. Jeg legger ofte merke til dette hos folk med veldig glatte panner, og så kommer det frem at de faktisk har tatt Botox. O_o Jeg trekker aldri brynene sammen så har glatt panne. o_O (Rynker har jeg heller ikke fordi jeg utvider øynene når jeg blir overrasket osv).
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Jeg er 28 og har brukt botox i over ett år. Er kjempefornøyd med å ha glattet ut den begynnende "sinnarynken" min. Botox er jo som kjent forebyggende og i tillegg ser det naturlig ut hos meg. En vinn- vinn situasjon Anonymous poster hash: 54912...de0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Jeg er 28 og har brukt botox i over ett år. Botox er jo som kjent forebyggende og i tillegg ser det naturlig ut hos meg. En vinn- vinn situasjon Botox er jo nervegift av typen botulinum. Fascinerende nok så er det også et biologisk våpen fordi det er anslått at 1 gram av krystallisert botulinium toksin er nok til å ta livet av mer enn en million mennester...så selv om det er trygt...så er jeg av nevnte årsaker ekstremt skeptisk. Anonymous poster hash: 2df47...c22 4
PrinsesseNila Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 (endret) Botox både behandler (får den vekk) og forebygger at den blir dypere. Så den dagen jeg begynner å få en rynke som plager meg kommer jeg ikke til å nøle med å booke meg inn for noen sprøytestikk Endret 5. november 2014 av PrinsesseNila
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 Jeg er klar over det du skriver og respekterer at du er uenig Heldigvis, så er det opp til hver enkelt! Botox er jo nervegift av typen botulinum. Fascinerende nok så er det også et biologisk våpen fordi det er anslått at 1 gram av krystallisert botulinium toksin er nok til å ta livet av mer enn en million mennester...så selv om det er trygt...så er jeg av nevnte årsaker ekstremt skeptisk. Anonymous poster hash: 2df47...c22 Anonymous poster hash: 54912...de0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Jeg er klar over det du skriver og respekterer at du er uenig Heldigvis, så er det opp til hver enkelt! Klart. For min del er det og fordi jeg ikke vet langtidsutsiktene for å putte inn gift i kroppen. I diverse studier påpekes det at langtidseffektene ikke er av det gode slaget. Dessuten har jo folk dødd av denne giften så den sjansen vil jeg heller ikke ta. Anonymous poster hash: 2df47...c22
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #18 Skrevet 5. november 2014 Klart. For min del er det og fordi jeg ikke vet langtidsutsiktene for å putte inn gift i kroppen. I diverse studier påpekes det at langtidseffektene ikke er av det gode slaget. Dessuten har jo folk dødd av denne giften så den sjansen vil jeg heller ikke ta. Anonymous poster hash: 2df47...c22 Mye annet vi putter i oss og puster inn som kan drepe oss. Jeg dør heller litt tidligere, uten å se sint ut der jeg ligger!Anonymous poster hash: 6ce7f...55a
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. november 2014 #19 Skrevet 5. november 2014 (endret) Mye annet vi putter i oss og puster inn som kan drepe oss. Jeg dør heller litt tidligere, uten å se sint ut der jeg ligger!Anonymous poster hash: 6ce7f...55a Haha enig Jeg skal ta botox i sinnarynken til uken og gleder meg. Kunne faktisk ikke brydd meg noe mindre om hva andre måtte mene om det. Det er mitt ansikt. Endret 5. november 2014 av Sunshine23
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Mye annet vi putter i oss og puster inn som kan drepe oss. Jeg dør heller litt tidligere, uten å se sint ut der jeg ligger!Anonymous poster hash: 6ce7f...55a Følelsesløst ansikt ja takk? Så mens andre kan vise at de blir overrasket, sinte, sure, lei seg eller glade- så har du samme glatte tryne uansett. Joda. Har sett en fin andel av eldre med sånt som kan skremme fanden på flatmark, så når din tid kommer vil du nok kanskje heller ønske du hadde "sinnarynken". Anonymous poster hash: 2df47...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå