AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Etter at jeg ble singel for nesten 2 år siden, så er det slik at alle går rundt å maser om at jeg bør finne en kjæreste snart. Og at jeg har vært singel lenge. Er det så lenge å gå singel i 2 år? Jeg har hatt faste dater i mellomtiden. Men jeg føler at 2 år ikke er så lenge. Anonymous poster hash: ce09b...b1b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 15 år så kan man snakke at det er på tide. Så jeg er enig med deg at 2 år ikke er lenge Anonymous poster hash: a3af0...d3b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 15 år så kan man snakke at det er på tide. Så jeg er enig med deg at 2 år ikke er lenge Anonymous poster hash: a3af0...d3b jepp, fatter ikke hva de snakker om. Får høre av familie og venner at jeg har vært singel kjempelenge, men jeg synes at 2 år er lite. Og jeg har tross alt hatt faste dater gjennom disse to årene også. Anonymous poster hash: ce09b...b1b
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Jeg synes ikke det er lenge TS. Du velger dette selv, du får be dem slutte å mase. Som du sier du har jo datet litt, hva er problemet liksom? Kanskje de vil du skal være behjelpelig å finne dates til dem? du kan jo si i fra til dem at du kan du sette dem opp på ett par blind dates? Kanskje det stopper maset. 2
Gjest HowardRoark Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Etter at jeg ble singel for nesten 2 år siden, så er det slik at alle går rundt å maser om at jeg bør finne en kjæreste snart. Og at jeg har vært singel lenge. Er det så lenge å gå singel i 2 år? Jeg har hatt faste dater i mellomtiden. Men jeg føler at 2 år ikke er så lenge. Anonymous poster hash: ce09b...b1b "Alle" høres ut som idioter.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 "Alle" høres ut som idioter. Ja, de er hvertfall ikke så oppegående som oss som henger her på forumet Anonymous poster hash: a3af0...d3b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Jeg synes ikke det er lenge TS. Du velger dette selv, du får be dem slutte å mase. Som du sier du har jo datet litt, hva er problemet liksom? Kanskje de vil du skal være behjelpelig å finne dates til dem? du kan jo si i fra til dem at du kan du sette dem opp på ett par blind dates? Kanskje det stopper maset. Jeg synes ikke det er lenge. Men det fins jo de som går inn i flere forhold i løpet av kort tid, men jeg må jo først klare å finne den gode match Og det kan man ikke styre. Anonymous poster hash: ce09b...b1b
Gjest HowardRoark Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Ja, de er hvertfall ikke så oppegående som oss som henger her på forumet Anonymous poster hash: a3af0...d3b De når oss ikke til knærne en gang!
Gjest Geit Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Hvem er disse menneskene som tror de kan legge seg borti hvor lenge andre skal/bør være single? Herlighet. Spør du om råd, så er det nå en ting. At folk du kjenner, uoppfordret, begynner å fortelle meningen sin om kjærlighetslivet ditt, blir jo mildt sagt veldig spesielt av dem. Akkurat som at målet i livet er å ha kjæreste, og at de som går single "for lenge" trenger hjelp og råd. 3
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Forventer og forventer.. jeg har vel egentlig ingen formening om hvor lenge, eller om i det hele tatt folk går inn i nye forhold. Det får være opp til hver enkelt tenker jeg. 1
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Det er ikke noen fasit pá hvor lang tid det má gá fór du gár inn i et nytt forhold. Syns det er litt teit hvordan samfunnet tenker nár noen er single. Klart det er mange som ikke liker á vaere single, men sá har du ogsá de som ser pá det som en frihet á ikke vaere i et forhold. Noen trives bedre alene enn á ha en partner, og dette burde ikke bli sett pá som galt. Du bestemmer sjólv hvor lenge du ónsker á vente fór du vil gá inn i et nytt forhold. Det er mye bedre á velge med omhu hvem du ónsker á starte et nytt forhold med enn á gá altfor raskt inn i et nytt forhold som kanskje faller i fra etter en kort tid.
pinar Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Merkelig ting av andre å mase om syns jeg. Jeg har hørt det samme selv, og det er jo ikke akkurat sånn at det bare er å gå i finne seg en ny."Jeg tar han der jeg" 1
Faina Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Det må da være opp til hver enkelt. Jeg selv foretrekker å være singel "lenge" framfor å gå inn og ut av forhold hele tiden. Da får man jo bare høre at man på passe på ryktet sitt, så hva er riktig å gjøre? Neeei, man gjør det man selv føler for. Enten det er den ene eller den andre veien. Selv driter jeg i om folk er single eller kjærester. 2
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 Jeg har viktigere ting og drive på med en å gå rundt og forvente at en person skal gå inn i et forhold. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 (endret) ... Endret 17. november 2014 av Stjerner og planeter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #16 Skrevet 2. november 2014 Jeg tror de fleste rundt meg har sluttet å forvente at jeg noengang skal få meg kjæreste. Like greit, egentlig, for jeg har ikke noe særlig tro på det selv heller. Jeg har heller ingen forventninger til vennene mine, håper egentlig de som ikke har kjæreste holder seg single så lenge som mulig, så jeg har noen "på mitt lag" en stund til.Anonymous poster hash: a15ff...832 1
Meline37 Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Jeg tror de fleste rundt meg har sluttet å forvente at jeg noengang skal få meg kjæreste. Like greit, egentlig, for jeg har ikke noe særlig tro på det selv heller. Jeg har heller ingen forventninger til vennene mine, håper egentlig de som ikke har kjæreste holder seg single så lenge som mulig, så jeg har noen "på mitt lag" en stund til.Anonymous poster hash: a15ff...832 hehe sånn tenker jeg også av og til. Er godt å ha andre single å støtte seg på
Ferny Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Det er jo ikke sånn at man må ha en kjæreste. Sånn sett er det litt teit at folk maser, men det er vel sånn det er - normalen er å treffe noen og etablere seg, og så spør folk. Jeg tipper de gjør det fordi de tenker på ditt eget beste, uten at de nødvendigvis sitter på fasiten av hva som er riktig for deg. Jeg synes ikke to år er så lenge. Jeg var singel i sånn fire-fem år før jeg fikk meg ny kjæreste i hvert fall. For meg hadde det blitt feil å bli sammen med noen i løpet av de årene, fordi jeg da ikke datet/traff noen jeg ønsket noe seriøst med. 1
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Etter at jeg ble singel for nesten 2 år siden, så er det slik at alle går rundt å maser om at jeg bør finne en kjæreste snart. Og at jeg har vært singel lenge. Er det så lenge å gå singel i 2 år? Jeg har hatt faste dater i mellomtiden. Men jeg føler at 2 år ikke er så lenge. Anonymous poster hash: ce09b...b1b Hjelpes. Hvorfor setter du ikke de der masekråkene på plass og gir en beskjed om at det der har de ingenting med? 1
Lady Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Jeg forventer meg ikke når andre skal finne seg et forhold. Hvordan andre ønsker å leve livet sitt er ikke ikke min sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå