Gå til innhold

Kan det av og til være lurt å trekke seg litt tilbake for å se om daten er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det av og til være lurt å trekke seg litt tilbake for å se om daten er interessert?

Noen som har tips og råd.

Jeg har datet en i lengre tid, men er fortsatt usikker på hvor interessert vedkommende er.

Anonymous poster hash: cc155...6d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit å ha i bakhodet at initiativet burde være ca 50/50 fra begge. Om du lurer på om han er interessert, så enten spør du rett ut, ellers trekker du deg tilbake, og ser om han tar kontakt.

Jeg datet en mann i et halvt år, før jeg fikk vite at han ikke var så interessert/ hadde commitment issues. Jeg trakk meg først litt tilbake, og lot han få tenketid. Da han ikke tok så mye kontakt, fordi han ikke turte eller visste hva han skulle si, spurte jeg rett ut og fikk svaret mitt!

Skrevet

Det er greit å ha i bakhodet at initiativet burde være ca 50/50 fra begge. Om du lurer på om han er interessert, så enten spør du rett ut, ellers trekker du deg tilbake, og ser om han tar kontakt.

Jeg datet en mann i et halvt år, før jeg fikk vite at han ikke var så interessert/ hadde commitment issues. Jeg trakk meg først litt tilbake, og lot han få tenketid. Da han ikke tok så mye kontakt, fordi han ikke turte eller visste hva han skulle si, spurte jeg rett ut og fikk svaret mitt!

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: 2da8d...e89

Skrevet

De som har vil ha deg på gress eller de som har forpliktelses-issues vil som regel ta mer kontakt om de ser du trekker deg tilbake, og slik kan man ha det gående lenge...En situasjon som bare blir slitsom.

• Liker 1
Skrevet

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: 2da8d...e89

Han sa at han hadde commitment issues. Og grunnen til det er grusomme hendelser han har gjennomgått med sitt forrige forhold. Han stoler ikke på noen, og istedet for å ta en sjanse, så velger han heller å være først ute med å såre meg, før jeg eventuelt sårer han i framtiden.

Anonymous poster hash: 6c727...61f

• Liker 1
Skrevet

Han sa at han hadde commitment issues. Og grunnen til det er grusomme hendelser han har gjennomgått med sitt forrige forhold. Han stoler ikke på noen, og istedet for å ta en sjanse, så velger han heller å være først ute med å såre meg, før jeg eventuelt sårer han i framtiden.

Anonymous poster hash: 6c727...61f

Kjenner til den. Jeg hadde aldri opplevd å bli såret da jeg var i tenårene foreks. Men jeg såret andre før de kunne såre meg. Jeg stakk av med en gang jeg hørte at noen var forelsket eller interessert i meg, i frykt for å bli avvist. Dette gjorde jeg for å styrke selvtilliten en periode, og det hjalp faktisk. Jeg traff en mann det varte veldig lenge med , og han var det første forholdet mitt, og første mannen i mitt liv. Men etter at det ble slutt så har jeg ikke holdt tilbake. Jeg har kjørt på mot mine mål, og blitt knust mange ganger. Men selv om jeg har blitt knust mange ganger , så vil jeg heller kjøre på mot mine mål, istedet for å ikke gjøre det, og dermed gå glipp av å ha forsøkt å vinne en jeg virkelig likte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...