Gå til innhold

Hva er en tykk penis?

Anbefalte innlegg

Gjest Drit i lengden
Skrevet

I de utallige penisdiskusjonene ser jeg at mange her sier at lengden ikke har noe og si, det avhenger av at han kan bruke den osv, men en ting ser ut til å gå igjen. Nemlig at tykk er bedre enn tynn.

Hva legger du i ordet tykk? Hva er omkretsen eller diameteren på en tykk penis?

Skrevet

Har ikke målt, men sånn at det føles trangt å få den inn og man kjenner den hene tiden ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Minimum diameter på 4,5 cm... da begynner vi å snakke tykkelse.

Gjest Jenta 28
Skrevet

En god og tykk penis er ca. 16-20 cm tykk.

Men trådstarter, du kaller deg "drit i lengden". Hvis jeg var deg ville jeg ikke blåst i lengden...

Hva skal en jente med en tykk, men kort??!

Den perfekte penis er (for meg) ca. 23 cm lang og 17 cm tykk.

Skrevet

Det er vel også rimelig individuelt vil jeg tro. Kommer an på hvor trang dama er også. Har man problemer med å få'n inn kan man iallefall si at'n er tykk for akkurat den jenta, i akkurat den situasjonen... :wink:

Gjest anonym 1
Skrevet

Jenta 28 sa:

En god og tykk penis er ca. 16-20 cm tykk.

Men trådstarter, du kaller deg "drit i lengden". Hvis jeg var deg ville jeg ikke blåst i lengden...

Hva skal en jente med en tykk, men kort??!

:o :hakeslepp: :hår: Skal være være enig i at jo tykkere jo bedre, men det får være måte på. Hva slags Gedigen tunell er det du har?

Ikke vanskelig å forstå at du har null kunnskap om dette her. Penis på 17 cm. kommer du aldri til å få oppleve det skal jeg garantere deg.

Så hva er for deg den perfekte penis da? En du aldri kan få?

:hoho::hoho::hoho: ja ja ikke verst bare det. I drømme land er det bare fantasi som setter grenser. :hoho:

Gjest anonym 1
Skrevet

En liten rettelse her. Når jeg sa 17 cm, så mente jeg selvfølgelig tykkelsen, IKKE LENGDEN.

Gjest Madam Felle
Skrevet
En liten rettelse her. Når jeg sa 17 cm' date=' så mente jeg selvfølgelig tykkelsen, IKKE LENGDEN.[/quote']

Ja, akkurat :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min er kanskje ikke så lang, men den er veldig tynn!

:ler:

Gjest Lompa
Skrevet
Min er kanskje ikke så lang, men den er veldig tynn!

Det aller siste innen sjekketriks....Når du presser henne mot deg under siste dansen og hvisker de ordene hett i hennes øre.... :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:o :hakeslepp: :hår: Skal være være enig i at jo tykkere jo bedre' date=' men det får være måte på. [/quote']

Jo tykkere, jo bedre., men :klø:

Skrevet
En liten rettelse her. Når jeg sa 17 cm' date=' så mente jeg selvfølgelig tykkelsen, IKKE LENGDEN.[/quote']

Hallo?! Er det mulig?! Du kan ikke gjøre det spes bra på IQ tester..

Gjest TomKrus
Skrevet

Synes nå 5-6 cm i diameter blir litt mye, ja, men ikke jeg som skal ha den i meg. Tror dog man skal slite med å finne en så feit en.

Skrevet

Jeg aner ikke hvor mange CM og slikt den "perfekte" penis er i tykkelse/lengde, men én ting kan jeg jo si:

de største(lengste og tykkeste) penisene man kan kjøpe på Kondomeriet er stilige!

:kul:

Gjest Danielle 73
Skrevet

Jenta 28 sa

HALLLOOOOOOOO! Var ikke meg som uttalte det.

En perfektpenis for Jenta 28 var som nevnt ovenfor 17 cm tykk. :hoho:

Gjest anonym 1
Skrevet

Til anafugia.

Jeg skoret høyt nok på iq testen til at ikke du engang klarte å forstå at jeg gjentok det som ble sagt av jente 28. Les innlegget bedre neste gang du uttaler deg. Bør nå hvertfall vite hva du snakker om. :tunge1:

Gjest anonym 1
Skrevet

Til rattlesnake

Jeg mente det jeg sa. Jo tykkere jo bedre, men som jenta 28 uttalte seg om at det var den perfekte penis for henne, så har jeg såvidt ikke fått med meg at det finnes en penis på 17 cm tykkelse. :hoho: Om du treffer på en, så send meg en sms. :wink::tunge1: :-) :ler::hoho:

Gjest Bollemus?
Skrevet

En penis som er 17 cm bred og 21 cm lang vil vel se ut som en fotball?

Gjest anonym 1
Skrevet

:hoho: Ja det var det jeg og tenkte. Så enten så var målene en ren spøk eller en stoooooor feilberegning av mål på hvordan en perfekt penis skal være for jenta 28.

Skrevet

Tror ikke det er en luring vi har med her å gjøre nei. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...