Gå til innhold

Streame Kraftidioten?! Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
Skrevet

Er det noen som vet om en bra side hvor man kan se filmen Kraftidioten? Den skulle komme på dvd i oktober, men er blitt utsatt til januar. Jeg har hørt så mye bra om den, så har så lyst til å se den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme... Vil se den igjen (fordi den var hysterisk morsom) :P

Gjest Caroline91
Skrevet

Lurer på det samme... Vil se den igjen (fordi den var hysterisk morsom) :P

Åh, var den?? Jeg er en stor fan av Pål Sverre Hagen, og jeg er skikkelig spent på hvordan han spiller som Greven.

Skrevet

Åh, var den?? Jeg er en stor fan av Pål Sverre Hagen, og jeg er skikkelig spent på hvordan han spiller som Greven.

Eksepsjonelt bra, syns jeg. Er også fan av han. Hehe.

Tror aldri jeg har ledd så høyt av en film før. Folk så rart på meg på kinoen :P

Gjest Caroline91
Skrevet

Eksepsjonelt bra, syns jeg. Er også fan av han. Hehe.

Tror aldri jeg har ledd så høyt av en film før. Folk så rart på meg på kinoen :P

Åh, nå ble jeg glad!:) Han er skikkelig dyktig! Har jo sett traileren, og filmen virker sååå morsom. Skjønner ikke hvorfor det skal ta 11 måneder før den kommer på dvd..

Skrevet

Åh, nå ble jeg glad! :) Han er skikkelig dyktig! Har jo sett traileren, og filmen virker sååå morsom. Skjønner ikke hvorfor det skal ta 11 måneder før den kommer på dvd..

Nei, det suger veldig.. :/ Skjønner ikke hva de somler med? Er det ikke bare å putte filen på en cd og klistre et cover på xD

Gjest Caroline91
Skrevet

Ingen som vet? Hadde vært så fint å få sett den på nettet:)

Skrevet

Nei, det suger veldig.. :/ Skjønner ikke hva de somler med? Er det ikke bare å putte filen på en cd og klistre et cover på xD

Nei, det er faktisk ikke det. Eller jo, rent teknisk sett blir det det oppsummeringsmessig, men det er lang prossess som ligger både foran og bak. I korte trekk er det distributøren som tar seg av markedsføringen og produksjonen. Det tar tid når kontrakter må inngås og sette opp bestilling på x antall tusen kopier som skal produseres og sendes ut til butikkene. Mere detaljert kan man lese her: http://www.thefilmcollaborative.org/blog/2012/11/premiere-to-release-why-does-it-takeso-long/ Men skjønner frustrasjonen da filmen hadde premiere i februar og forventet utgivelsesdato er satt til januar 2015.

Er nok derfor også den ikke har blitt lekket til nettet enda. Har saumfart alle mine kilder uten å finne et sted og se den. Dere får bare holde ut i 2 måneder til. :vetikke:

Skrevet

Nei, det er faktisk ikke det. Eller jo, rent teknisk sett blir det det oppsummeringsmessig, men det er lang prossess som ligger både foran og bak. I korte trekk er det distributøren som tar seg av markedsføringen og produksjonen. Det tar tid når kontrakter må inngås og sette opp bestilling på x antall tusen kopier som skal produseres og sendes ut til butikkene. Mere detaljert kan man lese her: http://www.thefilmcollaborative.org/blog/2012/11/premiere-to-release-why-does-it-takeso-long/ Men skjønner frustrasjonen da filmen hadde premiere i februar og forventet utgivelsesdato er satt til januar 2015.

Er nok derfor også den ikke har blitt lekket til nettet enda. Har saumfart alle mine kilder uten å finne et sted og se den. Dere får bare holde ut i 2 måneder til. :vetikke:

Mente det ikke bokstavelig :P Bare frustrasjonen som tar litt overhånd. Haha. :)

Når jeg har ventet i 9 mnd, får jeg klare 2 til :)

Gjest Caroline91
Skrevet

Mente det ikke bokstavelig :P Bare frustrasjonen som tar litt overhånd. Haha. :)

Når jeg har ventet i 9 mnd, får jeg klare 2 til :)

Jeg har jo aldri sett den, så er veldig spent :) Ble plutselig fan av Pål Sverre Hagen i sommer skjønner du. Haha. Men, han er god i denne? Selv om Greven er et svin?

Skrevet

Jeg har jo aldri sett den, så er veldig spent :) Ble plutselig fan av Pål Sverre Hagen i sommer skjønner du. Haha. Men, han er god i denne? Selv om Greven er et svin?

Hahha, ja han spiller veldig godt og han er hysterisk morsom. Syns jeg. Morsomste "svinet" jeg har sett tror jeg. Han er skikkelig sånn "femi"-ish og pinglete og helt blåst på en veldig arrogant psykopatisk måte. Fullstendig min humor. :P

Gjest Caroline91
Skrevet

Åh, haha! Gleder meg såååå til å se den. Det lille jeg har sett på trailere virker kjempebra, og Pål Sverre bruker jo å være dyktig. En av Norges beste skuespillere etter min mening :) Håper januar kommer fort!

• 2 uker senere...
Gjest Caroline91
Skrevet

Sikker på at ingen vet hvor man kan se denne filmen online? Finner det litt rart at den ikke er noen steder. Dere får bare unnskylde for at jeg er så ivrig. Har bare veldig lyst til å se den :)

Skrevet

Nope, sorry, fortsatt ikke lagt ut for streaming, men kan lastes ned fra en viss bukt. Mer kan jeg ikke si pga forumregler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...