Gå til innhold

Hvilken sang/melodi til bryllupsvalsen skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sang eller melodi skal dere ha til brullupsvalsen?

Vi tror vi skal ha "Flower Waltz" av Tchaikovsky.

Det er den fra "Nøtteknekkeren"

:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

24. August er dagen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg
Skrevet

Vi står egentlig og vipper mellom to valser, men jeg har en følelse av at det blir en vals som heter Sørens Vals(Nyttårsvals). Den andre vi lurer på et Waltz for the moon, som ble brukt i prinsessebryllupet.

Skrevet

Vet dere om det finnes noe sted på nettet hvor man kan høre på forskjellige valser?

Vi har ikke bestemt oss.....

Skrevet

Vi valset til Nyttårshilsen (Søren's Vals). :)

Skrevet

Hvordan var forresten den å valse etter 08juni02? Var den grei? Mine svigerforeldre mente den var litt vanskelig, men samtidig føler vi at det er denne som er enklest av de to vi står imellom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Siden vi ikke akkurat valser til vanlig vil vi gjerne ha en sang/dans det er naturlig for oss å danse til så vi skal danse til "fly me to the moon"

Den er utrolig fin og passer perfekt til oss!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi HATER vals vi, så vi skal åpne dansen til en sang av Springsteen som har en spesiell histore for oss. Og den går i en helt annen takt, som en rolig, fin dans : )

Skrevet

Augustbrud02:

Det gikk greit, men det var litt vanskelig midt i når musikken går raskere.

De andre gjestene syntes uansett at vi klarte det bra. :)

Skrevet

Vi skal heller ikke danse vals, men en rolig dans av noe slag, og da valgte vi musikk utfra tekst. Vi endte da opp med "If tomorrow never comes" med Ronan Keating. Synes den har et budskap som er verdt å ta med seg inn i ekteskapet...

Gjest Solskinn
Skrevet

:D :D Jeg har faktisk ingen aning, for det er gubben sin jobb. Jeg har sagt han kan få overraske meg!! :D :D

Men jeg regner med det blir en gammeldansvals (de er lette å danse til, for de har så bra takt), eller en Cornelis Vreijsviik sang som vekker spesielle minner :wink:

Skrevet

08juni02: det er det partiet vi er litt usikre på også og kanskje er litt redd at skal gå galt. Men pytt sann, for oss spiller det egentlig ingen rolle. Det største problemet for oss er at vi blir så slitne i hoftene. :ler:

Skrevet

Vi skal ikke danse vals, men cha cha. Passer mye bedre til oss.. Jeg er en aktiv person og vals er liksom litt kjedelig.. Vi skal danse til Tavares - Heaven must be missing an Angel. Syns sangen passer flott til et bryllup! Så nå er det bare å lære opp min kjære. Det blir koselig :)

Skrevet

Mange gode forslag her. Vi hadde kanskje tenkt å danse til noe etter Lisa Ekdal, litt historie der. Vet ikke om det "går", er ikke akkurat noen valseløve..

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde brude"valsen" til "I was made for loving you" av Kiss. :ler:

Denne sangen varer jo egentlig nesten 5 minutter, men vi tok bare begynnelsen (er ikke så glad i å danse..). Hadde laget vår egen 4-takters dans og det hele endte med at vi "raste" gjennom rommet. Det var kjempemorsomt og alle gjestene syntes det var festlig.

Så til dere som ikke liker vals; kjør på med akkuratt det dere føler for. Det er ikke noe å stresse for og jeg kan garantere at vår såkalte vals ikke blir glemt så lett :wink:

Anette01Juni

Skrevet

Vi har ikke helt sansen for vals,eller vi har vel aldri danset det før så derfor så har vi heller ikke noe forhold til det. 2 dager før bryllupet fant vi derfor ut at vi skulle kutte det ut.Danset istedenfor etter "engler i sneen" m/Jonas Fjeld.Den er helt nydelig og sangen betyr noe helt spesielt for oss.Angrer ikke på at vi gjorde dette.Det har blitt et spesielt minne.Alle gjestene synes også at dette var fint.Hilsen meget lykkelige nygifte Littlemama :D :D :D

Skrevet

Synes det er kult med vals, jeg. :kul: Skal det være, så skal det være!!!!!!!!!! Gleder meg veldig; :hoho: kan bli litt av et syn, da min mann ikke er helt begeistret for å danse....(selv om han er musiker...) :hoho:

Skrevet

Vi skal valse til "when i need love". Det blir en sakte vals. Dette var tips fra danselæreren vår Celine Dion synger denne, men det er ikke hun som synger på denne versjonen. Vi hentet den fra en cd som het Social dancing

Skrevet

Verken jeg eller mannen min liker å danse, og i hvert fall ikke vals. Så vi hadde egentlig ikke tenkt til å danse. Hadde på forhånd snakket om å danse til "My way" med enten Frank Sinatra eller Robbie Williams, men så slo vi tanken fra oss. Men da dagen kom..så stod vi alene i rommet og så på bryllupsgavene og så spurte jeg om vi skulle danse til "My way" av Frank Sinatra allikevel, og det gjorde vi. Rett etter var rommet fylt av gjester som knipset bilder. hehe :) Vi tok en dans til til den sangen i løpet av kvelden bare denne gangen av Robbie Williams :)

Begge to synes denne sangen er nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...