Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips her på en duppedings eller noe annet smart?

Må finne en fin gave til et par på noenogfemti som elsker å trene. Tenkte jeg kanskje kunne kjøpe noe relatert til det :-)

Håper noen kan hjelpe meg :-)

Anonymous poster hash: dad14...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på!!

Anonymous poster hash: 22801...264
Skrevet

Skihansker hadde jeg og mannen blitt superglad for! Greie også når man jogger. Eller ei hodelykt av de nye typene, med helt siiinsykt mange lumen:-)

Skrevet

Hm skihansker går ikke siden de ikke går på ski :-0. Og hodelykt har de tror jeg. Det som er så vanskelig, det har jo nesten alt. Ikke lett det her !

Skrevet

Enklere å komme med tips om du sier hva slags trening de driver med.

Anonymous poster hash: 55ab4...28c
Skrevet

Contigo drikkeflasker, microfiber håndklær, superundertøy, refleksvester (i god kvalitet og passform) sportssokker, manualer, treningsklær, gavekort i sportsbutikk, klippekort på svømming.

Skrevet

Dersom de har et fast treningssenter de trener på, ville kanskje en time eller to med personlig trener vært supert for dem? Kommer selvfølgelig an på hvor mye penger du vil bruke på dette da :)

Skrevet

Hvilken prisklasse tenker du, og hva slags trening holder de på med? Innendørs eller utendørs?

En time eller to med personlig trener hadde jeg virkelig satt pris på selv. Men hansker (trenger det om man jogger ute også), sokker, pannebånd, treningstrøyer (i god kvalitet) ville jeg også satt pris på.

Duppedingser er helst pulsklokke eller tilsvarende, og de er stort sett dyre... Og de fleste som trener aktivt har sterke meninger om pulsklokker, så det er ikke bare å kjøpe en på måfå heller.

Skrevet

Er det typiske mosjonister eller driver de med noe spesielt? Jeg er treningsglad og hadde satt mest pris på da et gavekort, mange har jo sine favoritt merker eller type klær de liker best å trene i. Å ha gavekort liggende tilfelle det er behov for å bytte ut noen løpesko eller lignende er ypperlig siden det ofte koster en del. Gode drikkefasker som ikke lekker så fort, rompetaske med innebygd drikkeflaske(høres harry ut, men kjekt til løping, sykling, ski og gåturer)

Skrevet

Mange som har svart, så hyggelig:-) De trener på treningsstudio. Hun trener en del forskjellige gruppetimer, og begge to trener styrke. Og de trener kondisjon. Han løper en del ute.

Har ikke tenkt å bruke veldig mye penger akkurat i år:-o . Så derfor prøver jeg å finne på en genial liten praktisk ting eller lignende :-)

Skrevet

Jeg vil vel si de er over gjennomsnittlig interessert i trening, derfor er det litt vanskelig. De har vel trent 4 dager i uka i 5 år kanskje

Skrevet

microfiberhåndkle er det noe folk bruker? Dere der ute som har trent over lengre tid.

Gjest constance90
Skrevet

Kjøp lykter som man kan sette på skoene :) de ligger på 200-300kr stykket

Skrevet

Microfiberhåndkle bruker vi kun på tur/reise, siden de tar lite plass. Syns ikke de er spesielt gode. Men mulig de er kjekke å bruke til å legge på matte/apparater når man trener? Har jeg faktisk ikke tenkt på. Har bare brukt vanlig håndkle til det.

Gavekort på sportsbutikk er jo det tryggeste og vil bli godt tatt imot. Men kanskje litt kjedelig?

Skrevet

Kjøp lykter som man kan sette på skoene :) de ligger på 200-300kr stykket

Hvor får man kjøpt dette?? link?? :D

Skrevet

Microfiberhåndkle bruker vi kun på tur/reise, siden de tar lite plass. Syns ikke de er spesielt gode. Men mulig de er kjekke å bruke til å legge på matte/apparater når man trener? Har jeg faktisk ikke tenkt på. Har bare brukt vanlig håndkle til det.

Gavekort på sportsbutikk er jo det tryggeste og vil bli godt tatt imot. Men kanskje litt kjedelig?

Ja det jeg tenkte, at de kanskje kan brukes når man trener. Men mulig vi bare ender på gavekort, selv om det ja er litt "kjedelig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...