Sirah Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hva i alle dager feiler det folk? Kioskinnehaver Svein Bråthen trodde knapt sine egne øyne da halloween-utkledde småbarn tok godteri fra hyllene, mens foreldrene var tilskuere. – Er ikke dette noe du bare gir bort da? spurte en av mødrene da Bråthen forsøkte å stanse dem. http://www.agderposten.no/nyheter/halloweenbarn-robbet-kiosk-1.1343002 1
Pottepalme Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Jeg lurer på hva slags folk det der er, det er jo helt sykt. At foreldrene stod å så på, og ikke minst kommentaren til hun dama!? Hva I ALLE DAGER er det som skjer! 1
Gjest Hummels Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 (endret) Hvorfor får sånne drittsekker barn? Er sånne som lar barna stjele som må bli fratatt foreldreretten. Er glad jeg ikke jobbet i den kiosken. Hadde bare blitt tatt for vold. På mødrene!! Fy faen så mange drittsekker det finnes i Norge. Endret 1. november 2014 av Hummels 4
Sirah Skrevet 1. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2014 Jeg blir helt satt ut. Håper han anmelder. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Hvorfor får sånne drittsekker barn? Er sånne som lar barna stjele som må bli fratatt foreldreretten. Jeg lurer på hvorfor sånne mennesker som det der får barn og ikke jeg. Jeg hadde ALDRI tillatt stjeling. Må jo være mindre begavet til å si noe sånt. Anonymous poster hash: 6b1a9...933 3
Gjest Hummels Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Jeg lurer på hvorfor sånne mennesker som det der får barn og ikke jeg. Jeg hadde ALDRI tillatt stjeling. Må jo være mindre begavet til å si noe sånt. Anonymous poster hash: 6b1a9...933 Det er dessverre sånne som først og fremst får barn, så får de så mange hver også. Yngler i hytt og pine. Ikke rart det finnes så mange ufordragelige drittunger, som vokser opp og blir kriminelle! De som fortjener barn som skal få barn og de som ikke fortjener barn burde fått noe over seg så de ikke kan få barn! 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Det er dessverre sånne som først og fremst får barn, så får de så mange hver også. Yngler i hytt og pine. Ikke rart det finnes så mange ufordragelige drittunger, som vokser opp og blir kriminelle! De som fortjener barn som skal få barn og de som ikke fortjener barn burde fått noe over seg så de ikke kan få barn! Rette ræva som feisAnonymous poster hash: b86d4...b67 4
Gjest Hummels Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Rette ræva som feisAnonymous poster hash: b86d4...b67 Å det betyr?
Millimani Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Er det mulig?! Dette burde han anmelde, og synderne få seg en saftig bot, og en kraftig lærepenge. Halloween er ikke en dag det er lov å stjele noe! Hviulke foreldre kan tillate ungene å gjøre sånt?
Sirah Skrevet 1. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2014 Jeg syntes dette er helt fantastisk. Foreldrene burde virkelig få seg en smekk!
Millimani Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 Jeg syntes dette er helt fantastisk. Foreldrene burde virkelig få seg en smekk! Fantastisk?
Sirah Skrevet 1. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 1. november 2014 Fantastisk? Ja at ikke foreldrene grep inn. Det er et uttrykk.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 Fantastisk? Fantastisk i denne sammenhengen kan oversettes med "utrolig", hun var altså ikke imponert over foreldrenes oppførsel. Anonymous poster hash: f6e79...661 2
minister-mio Skrevet 2. november 2014 #16 Skrevet 2. november 2014 Jeg klarer ikke tro på historien. Ser han ikke har noen grunn til å lyve, men det der er bare for utrolig.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #17 Skrevet 2. november 2014 Jeg lurer på hvorfor sånne mennesker som det der får barn og ikke jeg. Jeg hadde ALDRI tillatt stjeling. Må jo være mindre begavet til å si noe sånt. Anonymous poster hash: 6b1a9...933 Som min mor en gang sa: dumme mennesker får alltid masse unger. Derfor har intelligente mennesker en plikt til å få barn, slik at vi opprettholder balansen i verden...Anonymous poster hash: cd2c1...389 4
Millimani Skrevet 2. november 2014 #18 Skrevet 2. november 2014 Denne saken har virkelig vakt oppsikt i hele Skandinavia http://www.tvedestrandsposten.no/lokale_nyheter/article7673118.ece 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #19 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor ringte han ikke politiet og snakket høyt og tydelig i telefonen at tyver var og stjal i kiosken hans? Han burde låst døra så de ikke kom seg ut og ventet på politiet... Anonymous poster hash: c545a...4e8
cherry blossomed. gone. Skrevet 2. november 2014 #20 Skrevet 2. november 2014 Jeg har selv jobbet på shiosk og kan forklare dere at dette er VANLIG NORMAL SHIOSKOPPFØRSEL. fordi jeg var så vant til å se dette scenarioet utspille seg i shiosken måtte jeg omplasseres til helsekost da somailske barn kom for å jakte på russisk caviar eye gel etc de dyreste produktene resignerte jeg og gikk rett på bakrommet og ventet på at krimmingsøvelsene skulle ta slutt. det skjedde ikke( krimmingsøvelsene tok ikke slutt) ( jeg ventet forgjeves) så JEG fikk SPARKEN pga at DE stjal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå