Gå til innhold

Halloweenbarn robbet kiosk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på hva slags folk det der er, det er jo helt sykt. At foreldrene stod å så på, og ikke minst kommentaren til hun dama!? Hva I ALLE DAGER er det som skjer!

• Liker 1
Skrevet

Wtf. Hva feiler det folk?

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Hvorfor får sånne drittsekker barn? Er sånne som lar barna stjele som må bli fratatt foreldreretten. Er glad jeg ikke jobbet i den kiosken. Hadde bare blitt tatt for vold. På mødrene!! Fy faen så mange drittsekker det finnes i Norge.

Endret av Hummels
  • Liker 4
Skrevet

Jeg blir helt satt ut. Håper han anmelder.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor får sånne drittsekker barn? Er sånne som lar barna stjele som må bli fratatt foreldreretten.

Jeg lurer på hvorfor sånne mennesker som det der får barn og ikke jeg. :sukk:

Jeg hadde ALDRI tillatt stjeling.

Må jo være mindre begavet til å si noe sånt.

Anonymous poster hash: 6b1a9...933

• Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet

Det er dessverre sånne som først og fremst får barn, så får de så mange hver også. Yngler i hytt og pine. Ikke rart det finnes så mange ufordragelige drittunger, som vokser opp og blir kriminelle! De som fortjener barn som skal få barn og de som ikke fortjener barn burde fått noe over seg så de ikke kan få barn!

• Liker 4
Skrevet

Det er dessverre sånne som først og fremst får barn, så får de så mange hver også. Yngler i hytt og pine. Ikke rart det finnes så mange ufordragelige drittunger, som vokser opp og blir kriminelle! De som fortjener barn som skal få barn og de som ikke fortjener barn burde fått noe over seg så de ikke kan få barn!

Rette ræva som feis

Anonymous poster hash: b86d4...b67

• Liker 4
Gjest Hummels
Skrevet

Rette ræva som feis

Anonymous poster hash: b86d4...b67

Å det betyr?

Skrevet

Er det mulig?! Dette burde han anmelde, og synderne få seg en saftig bot, og en kraftig lærepenge. Halloween er ikke en dag det er lov å stjele noe! Hviulke foreldre kan tillate ungene å gjøre sånt?

Skrevet

Jeg syntes dette er helt fantastisk. Foreldrene burde virkelig få seg en smekk!

Skrevet

Jeg syntes dette er helt fantastisk. Foreldrene burde virkelig få seg en smekk!

Fantastisk?

Skrevet

Fantastisk?

Ja at ikke foreldrene grep inn. Det er et uttrykk.

Skrevet

Fantastisk?

Fantastisk i denne sammenhengen kan oversettes med "utrolig", hun var altså ikke imponert over foreldrenes oppførsel.

Anonymous poster hash: f6e79...661

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke tro på historien. Ser han ikke har noen grunn til å lyve, men det der er bare for utrolig.

Skrevet

Som min mor en gang sa: dumme mennesker får alltid masse unger. Derfor har intelligente mennesker en plikt til å få barn, slik at vi opprettholder balansen i verden...

Anonymous poster hash: cd2c1...389

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ringte han ikke politiet og snakket høyt og tydelig i telefonen at tyver var og stjal i kiosken hans? Han burde låst døra så de ikke kom seg ut og ventet på politiet...

Anonymous poster hash: c545a...4e8
Skrevet

Jeg har selv jobbet på shiosk og kan forklare dere at dette er VANLIG NORMAL SHIOSKOPPFØRSEL. fordi jeg var så vant til å se dette scenarioet utspille seg i shiosken måtte jeg omplasseres til helsekost da somailske barn kom for å jakte på russisk caviar eye gel etc de dyreste produktene resignerte jeg og gikk rett på bakrommet og ventet på at krimmingsøvelsene skulle ta slutt. det skjedde ikke( krimmingsøvelsene tok ikke slutt) ( jeg ventet forgjeves) så JEG fikk SPARKEN pga at DE stjal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...