Nemesis75 Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Hei. Jeg vet ikke om dette er rette forum, men jeg prøver likevel. Jeg har en tv/kjellerstue på ca15 kvm. I denne står d en romslig peis. Den er ganske kjedelig så jeg lurer på hvordan jeg skal "pynte" den opp. Men jeg klarer ikke komme på noe smart. Dette henger sikkert sammen med mine manglende evner inne interiør. Tips mottas. Se bildet
Nemesis75 Skrevet 1. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2014 (endret) Her er bildet Endret 1. november 2014 av Nemesis75
Ciara Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Den ville jeg bare malt. En peis bør være så enkel som mulig, synes jeg. Du kan enten male den hvit, eller få den pusset slett og malt. Men det koster litt hvis du ikke kan gjøre det selv.
Frk. Lolly Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg hadde ikke malt! Hadde det vært rød stein så ok, men ikke når den er såpass nøytral. Jeg hadde heller pyntet med lykter nederst, et fat med forskjellig pynt på og en blomst. Da ser den ikke kjedelig ut, men stjeler ikke oppmerksomheten likevel 1
KatteLatte Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 (endret) Jeg ville fått pusset den slett og malt den hvit. Hvis du har råd så ville en fin innsats med glassdører gjort seg. Ville hatt døra på innsatsen helt ute der hvor den stolpen står, hvis det går, og fjerne stolpen. Men spørs om dette går mtp avtrekk. Edit: ser at det siste ikke vil gå. Men om stolpen kan fjernes ville jeg gjort det. Men disse tipsene er en god del dyrere enn å bare pynte den med gjenstander, det var kanskje ikke helt det du var ute etter. Endret 3. november 2014 av KatteLatte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå