Gå til innhold

Hvor er sidene for å gi tips til menn å finne seg ei dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor er egentlig disse? Jeg har hørt om pua sider der en skal finne noen å ha sex med. Men hva med kjærest?

Anonymous poster hash: d6a25...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke på google

Anonymous poster hash: 68dea...07b
Skrevet

Jeg har jo søkt ...

Skrevet

For det første finnes det flere 1000 sider som diskuterer PU. For det andre så kan man ikke finne seg en dame på de sidene. Poenget er å bruke det man har lært til å sjekke opp damer

Skrevet

Hahahaha, hvis jeg hadde datet en mann som hadde lest teite pua bøker, så hadde jeg ditchet han på flekken!!! :P ærlig talt ass hahah

Anonymous poster hash: 0b95c...79d
  • Liker 2
Skrevet

Hahahaha, hvis jeg hadde datet en mann som hadde lest teite pua bøker, så hadde jeg ditchet han på flekken!!! :P ærlig talt ass hahah

minst 50% av menn som får seg noe har lest PUA en gang eller flere. Dersom du ikke er råflott eller han en helt sinnsyk naturlig tek må man det for å ha en sjangs.

Anonymous poster hash: 8e30b...d0b

Skrevet

For det første finnes det flere 1000 sider som diskuterer PU. For det andre så kan man ikke finne seg en dame på de sidene. Poenget er å bruke det man har lært til å sjekke opp damer Anonymous poster hash: 68dea...07b

Klart det ikke er datingsider jeg prater om. Så jeg har ikke planer om å finne damer der, men noen tips. Pu er vel for å plukke opp damer på byen, jeg tenkte på tips om å finne seg ei dame.

Skrevet

minst 50% av menn som får seg noe har lest PUA en gang eller flere. Dersom du ikke er råflott eller han en helt sinnsyk naturlig tek må man det for å ha en sjangs.

Anonymous poster hash: 8e30b...d0b

Få se en troverdigkilde, da vel! ;) wiki, klikk, dinside er ikke gyldig

• Liker 2
Skrevet

0330 blogg

google it :)

Anonymous poster hash: 5a69b...664
Skrevet

0330 blogg

google it :)

Anonymous poster hash: 5a69b...664

Hahahaha, du er morsom, men den går jeg ikke på. Gutta kan skrive og har god innsikt samt og være reflektert, men ikke faen om de kan snakke for alle gutta her, altså! hahahaha

Skrevet

Et tips TS: Drit i slike nettsider. De tar som regel utgangspunkt i patetiske PUA-teknikker som de fleste kvinner gjennomskuer.

Den beste måten å finne seg dame er å være sosialt aktiv,oppsøke steder og situasjoner der kvinner ferdes og omgås dem på en naturlig måte.

• Liker 1
Skrevet

Hahahaha, det tror du.

Anonymous poster hash: cae6e...edd

• Liker 1
Skrevet

Et tips TS: Drit i slike nettsider. De tar som regel utgangspunkt i patetiske PUA-teknikker som de fleste kvinner gjennomskuer.

Den beste måten å finne seg dame er å være sosialt aktiv,oppsøke steder og situasjoner der kvinner ferdes og omgås dem på en naturlig måte.

Og ikke minst være seg selv. Har du flere intetsigende kvinneråd?

• Liker 1
Skrevet

Og ikke minst være seg selv. Har du flere intetsigende kvinneråd?

Så sant man ikke er helt idiot pleier man å komme lengst med det ja. Menn som prøver å være noe de ikke er blir turn-off for det fleste oppegående kvinner.

Og ditt beste tips var.....?

• Liker 2
Skrevet

Så sant man ikke er helt idiot pleier man å komme lengst med det ja. Menn som prøver å være noe de ikke er blir turn-off for det fleste oppegående kvinner.

Poenget er at rådene dine (og kvinner flest) er fullstendig intetsigende.

- Vær deg selv

- Oppfør deg naturlig

- Vær i nærheten av kvinner

Fullstendig svada.

Men dere kvinner har luksusen av at menn sjekker dere opp, og dermed så slipper dere å tenke på det menn må forholde seg til.

• Liker 1
Skrevet

Å høre at man må "være seg selv" er ofte et veldig dårlig råd, fordi det sier ikke noe mer om hvordan man skal gjøre noe. Og det fungerer jo tydeligvis ikke for en person å "være seg selv" når man ikke får damer

• Liker 1
Skrevet

Poenget er at rådene dine (og kvinner flest) er fullstendig intetsigende.

- Vær deg selv

- Oppfør deg naturlig

- Vær i nærheten av kvinner

Fullstendig svada.

Men dere kvinner har luksusen av at menn sjekker dere opp, og dermed så slipper dere å tenke på det menn må forholde seg til.

Snakker av erfaring.Menn jeg faller for er de som har velutviklede sosiale evner,og poenget mitt var at det er viktigere å komme seg ut og oppøve denne evnen fremfor å lete etter råd på nettet som ofte går i alle retninger.

• Liker 2
Skrevet

Å høre at man må "være seg selv" er ofte et veldig dårlig råd, fordi det sier ikke noe mer om hvordan man skal gjøre noe. Og det fungerer jo tydeligvis ikke for en person å "være seg selv" når man ikke får damer

Jeg tenkte særlig på tilfeller der man kanskje er veldig lukket/sjenert,ikke tør å slå seg løs og vise hvem man er.Men ja,skjønner hva du mener. Uansett: Hvis man aldri får seg damer kan nok heller ikke internett hjelpe stort.

Skrevet

Snakker av erfaring.Menn jeg faller for er de som har velutviklede sosiale evner,og poenget mitt var at det er viktigere å komme seg ut og oppøve denne evnen fremfor å lete etter råd på nettet som ofte går i alle retninger.

Og du tror man automatisk blir en sosial gud bare man får rådet "Vær deg selv"?

Herregud... Det som er det morsomste er at dere kvinner tror at dere er så fantastisk unike og spesielle, og at det ikke finnes generelle teknikker som fungerer på omtrent samtlige av dere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte særlig på tilfeller der man kanskje er veldig lukket/sjenert,ikke tør å slå seg løs og vise hvem man er.Men ja,skjønner hva du mener. Uansett: Hvis man aldri får seg damer kan nok heller ikke internett hjelpe stort.

Ja, det er ofte slike menn som får råd om å "være seg selv", f.eks. fordi de oppfører seg annerledes rundt jenter enn rundt kompiser. Noen oppfører seg rart rundt fordi de tror at det er slik man får damer, men disse kan man "fikse på" relativt lett. Det er verre for dem som er sjenerte, disse må gjøre jobbe mer systematisk for å overkomme sjenansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...