AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Vi studerer på hver vår kant av landet, og jeg lurer på hvordan jeg skal få kapret han slik avstanden er? Han er en rolig og litt konfliktsky person, men ganske hyggelig. Vi har møttes et par ganger, og jeg vet han synes jeg er søt. Så det er jo en slags tiltrekning mellom oss. Jeg får bare sett han i sommerferier, og kanskje i påsken. SÅ ja, hvordan skal jeg kapre han til slutt når avstanden er som den er? Han vet at jeg har følelser for han, og han tok det OK og ville se meg fordeom etter litt om og men. Begge er 20 år. Anonymous poster hash: 95bb0...08f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Er du åpen for analsex? Anonymous poster hash: ce02f...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Er du åpen for analsex? Anonymous poster hash: ce02f...b2f Hæ, hva mener du? Prøver du å være morsom? For å svare seriøst på det latterlige spørsmålet ditt; jeg er åpen for det meste, men med den rette personen Anonymous poster hash: 95bb0...08f 1
Gjest Cartman Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Steg 1 Kjøp en rusten varebil Steg 2 Sørg for at tanken er full (stor avstand) Steg 3 Kjøp store mengder med beroligende Steg 4 Dop han ned Steg 5 Dytt han inn i varebilen Steg 6 Gratulerer, du har kapret en gutt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Steg 1 Kjøp en rusten varebil Steg 2 Sørg for at tanken er full (stor avstand) Steg 3 Kjøp store mengder med beroligende Steg 4 Dop han ned Steg 5 Dytt han inn i varebilen Steg 6 Gratulerer, du har kapret en gutt Det der var åndssvak dårlig forsøk på humor. Anonymous poster hash: 95bb0...08f
Gjest Cartman Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Det der var åndssvak dårlig forsøk på humor. Anonymous poster hash: 95bb0...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå