Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en singel jente på 29, singel på andre året. Jeg er godt fornøyd med meg selv; vet at jeg ser bra ut, har god utdannelse,god jobb, har en spennende interesse, er sosial, reflekter og lett å være med. Har mange gode, nære venner og en hav av bekjente. Men, nå er jeg lei av singellivet.... jeg vil forelske meg, finne en partner, og slå meg til ro. "Problemet" mitt er ikke å finne en mann som er interessert; beilere har jeg nok av til enhver tid. Problemet mitt er rett og slett at jeg ikke faller for dem, noe jeg i mange tilfeller skulle seriøst ønske jeg gjorde.....Får titt og ofte høre at jeg er "dum" eller kresen av mine nære venner - "den og den er jo på knærne etter deg, du kan knipse så får du ham - og halve byen misunner deg"... Dette innlegget virker nok "klysete", men det plager meg; at pene, kjekke, hyggelige, ordentlige snille menn viser interesse for meg, uten at jeg klarer å gjengjelde det...hvorfor det? er jeg en kresen prinsesse på erten? Eller er det bare at ingen av disse menn er den rette?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg tror at jo eldre en blir, jo vanskligere blir det å forelske seg. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde akkurat slik for noen år siden. Vet ikke helt hvorfor folk er slik (noen menn har det slik også vet du..)

En grunn kan jo være at du liker å føle deg litt omsvermet og at det "skjer noe". Du kliner vel litt med disse gutta når du dater dem..(?) Hvis ikke har du det vel noe kjedelig?

En annen grunn kan være at du har det FOR bra akkurat nå. Dvs. du trives, men føler at du MÅ ha en mann fordi alle andre har det og fordi du tror at det forventes.

Eller er det slik at du er på søken etter noe dypere, men har ikke funnet det? Vil du egentlig reise rundt? Har du fortrengt ting som du ikke har sluppet til ennå?

Bruker du nok tid på deg selv? Eller er du en av de som er sosiale "hele tiden"? Kjenner du deg selv godt nok? Dine behov? Dine ønsker? Eller er du lei av deg selv?

Årsaken kan også være at du er sammen med "feil" type menn. Det er ikke helt sikkert at bare foprdi disse mennene går kledd riktig og har de "rette" jobbene, at de har det du egentlig er ute etter. De er muligens for kjedelige for din smak? Du finner ikke mannen i ditt liv i ditt nåværende miljø? Søk andre miljøer da vel..bli kjent med en annen type personlighet enn de du har i din krets fra før av.

Livet er ikke slik at det bare kaster inn en passende ung mann bare fordi du vi ha en etter din smak akkurat nå. Det skal ikke være lett, skjønner du. :wink:

"Livets uutholdbare letthet": Just keep on dancing.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du treffer "den rette" vil du forstå det. Det er mye som skal stemme. Det er ikke nok at en mann er kjekk, pen, snill, rik, at halve byen vil være sammen med han....

Vent heller til den store kjærligheten dukker opp. Da blir du varm i huden og det kiler i magen..."kjemi". Han er det verdt å vente på. Du trenger ikke å lete etter han. Han kan dukke opp når du minst venter det. Du må bare være åpen for det.

Gjest Poirot
Skrevet

Tør du å åpne deg og slippe dem til?

Skrevet

Kanskje du venter på "kjærlighet ved første blikk" mannen?

Og da kan man vente lenge. Gir du deg selv sjansen til å bli kjent med disse mennene før du snur ryggen til? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Drømmemannen kommer oftest i en form og en tid du minst venter det.

Bare kos deg i mellomtiden :)

Skrevet

For meg høres det ut som om du ikke gir hverken deg selv eller dem tid nok.

Jeg må si jeg ikke har helt troen på "kjærlighet ved første blikk" - og det virker som om det er det du venter på. selvfølgelig skjer det, men jeg tror ikke det er det man kan ta sjansen på.

Ta deg tid og bli kjent med dem - og kanskje finner du den rette likevel.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har det akkurat på den måten selv - vel ikke at jeg har beilere på hver finger, men de jeg treffer kan være så hyggelige og greie de bare vil, men jeg "tenner" liksom ikke.

Tror nok det er mye i det som enkelte her skriver; at du må gi dem og deg selv tid... kjærlighet ved første blikk er nok ikke noe som skjer så veldig ofte..

Skrevet

Høres ut som du har en stresset underbevissthet ift det å finne den 'rette'. Prøv å ikke stress fram hva du hele tiden føler, men slapp mer av og hver tilstede i nuet, om du klarer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mer kresen med årene? Hjelp. Jeg har det sånn og er bare 22 ...

Kanskje du venter på "filmforelskelsen" istedet for å bli kjent, la det gå tid, la det utvikle seg ekte kjærlighet fra vennskap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...