AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Var på date med en mann jeg har hatt kontakt med i ca. 1 mnd på en datingside. Kjemien var mer vennskapelig enn romantisk, men han var hyggelig og gjentok flere ganger at han gjerne ville møtes igjen. Sist vi hadde kontakt var på fb i forgårs. Da spurte han igjen om vi skulle møtes til ny date snart. Jeg er litt i tenkeboksen,så tok en hvit løgn og sa jeg måtte se det an fordi jeg kanskje skal reise bort neste uke. Dette er altså bare en måte å vinne litt tid på for meg siden jeg føler jeg ikke vet enda om jeg vil treffe han igjen.. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra han,men ser han (i likhet med meg) har vært online på datingsiden der vi møttes,flere ganger de siste dagene og i dag. Det er mange uker siden sist han var der inne. Tror dere han mistet interessen eller "gjennomskuet" at jeg er lunken? Hva skal jeg gjøre nå? Bare la være å kontakte ham å la de fade ut, eller si at jeg ikke vil på ny date? Anonymous poster hash: 1de01...4b0
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Et slikt svar viser jo at du ikke er interessert. Hvis du ikke vil treffe ham igjen ville jeg ikke skrevet mer, hvis du vil treffe ham igjen må du ta initiativet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Et slikt svar viser jo at du ikke er interessert. Hvis du ikke vil treffe ham igjen ville jeg ikke skrevet mer, hvis du vil treffe ham igjen må du ta initiativet. Ok.Hvorfor mener du et slikt svar viser at jeg ikke er interessert? Han svarte det var helt greit. Anonymous poster hash: 1de01...4b0
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Ok.Hvorfor mener du et slikt svar viser at jeg ikke er interessert? Han svarte det var helt greit.Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Jeg ville tolket det slikt hvis man ikke skriver noe mer, feks en alternativ dato, eller ihvertfall at "jeg vil gjerne treffes igjen, men neste uke bla bla". Mange bruker slike unnskyldninger etter date fordi de ikke klarer å si rett ut at de ikke er interessert.
Noope Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Ok.Hvorfor mener du et slikt svar viser at jeg ikke er interessert? Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Fordi han ikke er helt dum og skjønner hva du tenker. "Se det an" høres ikke veldig engasjert ut. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Ok.Hvorfor mener du et slikt svar viser at jeg ikke er interessert? Han svarte det var helt greit. Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Hva skulle han ellers svart da? Nei! Det er ikke greit! Date meeeeeee noooooow, pleeeeaaaase! Slutt å gjør det så vanskelig!Anonymous poster hash: 8aec9...b26 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 *slutt å gjør DEG så vanskelig*Anonymous poster hash: 8aec9...b26
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Fordi han ikke er helt dum og skjønner hva du tenker. "Se det an" høres ikke veldig engasjert ut. Ja,det er godt mulig..Visste ikke at jeg sendte ut et så sterkt signal om laber interesse men da vet jeg det nå. Han brukte selv "se det an" da vi skulle ta farvel etter daten. Sa at han gjerne ville møtes igjen men at jeg ikke trengte gi et svar enda, bare "se det an". ts Anonymous poster hash: 1de01...4b0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Ja,det er godt mulig..Visste ikke at jeg sendte ut et så sterkt signal om laber interesse men da vet jeg det nå.Han brukte selv "se det an" da vi skulle ta farvel etter daten. Sa at han gjerne ville møtes igjen men at jeg ikke trengte gi et svar enda, bare "se det an". ts Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Han tenkte vel at du hadde sett det an da når han spurte på nytt. Du viser at du enda ser det an, han konkluderer med at det er ikke mer å hente. Hva vil du egentlig??Anonymous poster hash: 8aec9...b26
Gjest Gurgemeie Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 La meg spørre deg, TS, ville du blitt litt trist om du visste du aldri kunne sett ham igjen? Og om du da føler litt på den tristheten, er det fordi du heller vil ha han som kompis enn noe annet? Det er HELT GREIT å få kalde føtter, jeg får det ofte. Jeg blir alltid panisk om noen kommer for tett på meg, men jeg stiller meg selv dette spørsmålet "om jeg aldri får sett han igjen, ville det gjort meg trist?" og om svaret er ja/nei, så handler jeg ut i fra det. Har faktisk fått et par gode kompiser ved å stille meg dette spørsmålet (og oppfølgingsspm da). OG, ville du hatt sex med han? Lykke tiiil 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 La meg spørre deg, TS, ville du blitt litt trist om du visste du aldri kunne sett ham igjen? Og om du da føler litt på den tristheten, er det fordi du heller vil ha han som kompis enn noe annet? Det er HELT GREIT å få kalde føtter, jeg får det ofte. Jeg blir alltid panisk om noen kommer for tett på meg, men jeg stiller meg selv dette spørsmålet "om jeg aldri får sett han igjen, ville det gjort meg trist?" og om svaret er ja/nei, så handler jeg ut i fra det. Har faktisk fått et par gode kompiser ved å stille meg dette spørsmålet (og oppfølgingsspm da). OG, ville du hatt sex med han? Lykke tiiil Tusen takk Dette ga meg litt å tenke på Siden jeg ikke kjenner ham så godt,og vi kanskje er litt for ulike til at det kan bli noe forhold, tror jeg at jeg foreløpelig må svare nei på samtlige av de hypotetiske spørsmålene. Men jeg fikk uansett et bra inntrykk av ham. Er bare så fryktelig usikker på hva jeg vil... Jeg har nok fått kalde føtter igjen (skjer ofte) .Sliter mye med å slippe folk innpå meg TS Anonymous poster hash: 1de01...4b0
Gjest Gurgemeie Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Tusen takk Dette ga meg litt å tenke på Siden jeg ikke kjenner ham så godt,og vi kanskje er litt for ulike til at det kan bli noe forhold, tror jeg at jeg foreløpelig må svare nei på samtlige av de hypotetiske spørsmålene. Men jeg fikk uansett et bra inntrykk av ham. Er bare så fryktelig usikker på hva jeg vil... Jeg har nok fått kalde føtter igjen (skjer ofte) .Sliter mye med å slippe folk innpå meg TS Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Som sagt, det er helt greit å få kalde føtter. Det er helt forferdelig når man kjenner den usikkerheten komme når man dater noen, så jeg unner deg virkelig ikke den følelsen! Men, i dag er dagen du var så redd for i går. Skjønner du? Hehe, jeg suger på å komme med sånne sammenligninger, men prøv å ikke stress for mye over dette. Det har jeg gjort utallige ganger, og jeg angrer på hvor mye tid jeg har brukt på å tenke på det. Av og til er det bare å ta tyren ved horna, og ikke se seg tilbake. Btw, søk på google. Der finner man mer enn man tror! 1
Gjest daisydaisy Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 Ok.Hvorfor mener du et slikt svar viser at jeg ikke er interessert? Han svarte det var helt greit. Anonymous poster hash: 1de01...4b0 Kanskje han er en rolig type som ikke liker å konfrontere andre.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #14 Skrevet 1. november 2014 Kanskje han er en rolig type som ikke liker å konfrontere andre. Det fikk jeg inntrykk av at han er ja. ts Anonymous poster hash: 1de01...4b0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #15 Skrevet 1. november 2014 Man merker fort om den andre ikke er like interessert. Tror nok at han har gått videre. Ville jeg ha gjort om jeg hadde fått det til svar. Anonymous poster hash: 776c2...786
OppNedPåAlt Skrevet 1. november 2014 #16 Skrevet 1. november 2014 Altså, ballen ligger vel hos deg. Du skulle KANSKJE reise vekk. Jeg hadde tenkt at når du fant ut om du skulle reise vekk eller ikke så hadde du sagt fra. Og hvis jeg ikke hadde hørt noe, så var du ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #17 Skrevet 1. november 2014 Ikke meningen å kuppe tråden, men… hva hvis han spør når jeg er hjemme den helgen, og jeg svarer nei, jeg skal reise bort og avslutter meldingen med at vi helt sikkert snakkes igjen senere uten noe mer. VIl han oppfatte dette som en avvisning? Anonymous poster hash: 28e11...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå