MarianneE Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Tilstandsrapport fra meg; Jeg halvt ligger i sofaen og tenker at jeg må gå og fortsette med oppvaskeb. Datter på 7 år ser Barbie- life in a dreamhouse på nettbrettet. Mannen er og ser på fotballkamp. Hva skjer hos deg idag?
Blossomgirl Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Akkurat vært å handlet inn mat for uka, har spist og tenker på ha jeg og samboer skal gjøre resten av kvelden
Gjest Evans Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Akkurat ferdig med å plante om to orkideer. Samboeren har slokna og valpen leker gal, eller er gal - vanskelig å si. Jeg skal finne ut hva jeg skal gjøre med orkideavlegeren min
Gjest Hummels Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 (endret) Akkurat kom hjem fra trening. Slapper av i sofaen nå. Venter på at kjæresten skal komme hjem. Mamma styrer med noe oppe hos seg selv hører jeg. Endret 1. november 2014 av Hummels
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Bortsett fra at to kvinner som døde for 300 år siden driver og synger så skjer det ingenting
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Veksler mellom å ligge i senga og sitte forand pcen. Tenker "Orker ikke" om alt annet enn det. Jeg skal liksom møte noen etterpå
Tøytigern Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Blir idyttet kake og kakao, så jeg skal bli litt mindre stanklete. Har vært sjuk og gått ned i vekt og har ikke kunnet trene, så jeg har mistet muskelmasse, også. Så det var konsensus hos min lege og damen at jeg ikke måtte bli tynnere. Derfor skal jeg spise dessert hver dag og kake... Jeg har fått sitronmuffin i dag. Formelig kjenner sukkeret knase mellom tenna...
Tøytigern Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Bortsett fra at to kvinner som døde for 300 år siden driver og synger så skjer det ingenting Hørtes jo kjekt ut. Hva er det de synger? Håper de ikke er tonedøve.
Rumle Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Har vært ute å plantet om noen planter som skal inn for vinteren, og nå sitter jeg og slapper av med god musikk, kaffe og sjokolade .. og kg
Gjest Sitrondrops Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Skal gå en lang tur med hundene også skal jeg ta en lang dusj tenkte jeg. Er alene hjemme i dag så lurte på å kose meg med en film, lakke neglene, ta ansiktsmaske og så videre. Litt hjemme spa Har kjøpt et par juleblader jeg tenkte å kikke i for inspirasjon, kanskje lære meg å hekle i kveld?
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Hørtes jo kjekt ut. Hva er det de synger? Håper de ikke er tonedøve. En eller annen sang fra 1700 tallet..........de synger helt greit 1
MarianneE Skrevet 1. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2014 Hjemmelaget pizza på bordet, nam...
Anaïs Skrevet 1. november 2014 #13 Skrevet 1. november 2014 Ligger i sofaen og jobber med oppgaven min, har stort sett gjort det i hele dag. Ellers har jeg vasket tøy, hengt opp tøy, spist frokost, dyttet i meg potetgull og godteri... Sånn er det å være student...
MarianneE Skrevet 2. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2014 Frokost og Misjonen på podcast
Pinkee Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 Sitter i sofaen, med pc'n på fanget, og håper inderlig at det skal skje masse spennende på KG. Så slipper jeg å dra på trening. Eller, egentlig har jeg lyst å trene, så da er det vel bare å klappe att. Guttungen ligger å glor inn i egen skjerm, og pusepelsene er ute på spennende eventyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå