Gå til innhold

Et liv för mig - The Real Group

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig i at denne sangen er drømmesangen i kirken! :P

Skal kjøpe cd'n i dag.

Når man går inn på linken for noter så er det mulig å få ut 3 ulike sett avhengig av hvilken stemme -tror jeg. For oss som ikke er så musikalske, hvilken av versjonene er det som er "den vanlige"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på den som skal synge den. Hvis vedkommende er sopran eller tenor kan man bruke den versjonen så går høyere enn om vedkommende er alt eller bass. Alle versjonene er "riktige" det er bare forskjellig toneart. Hvilken som er på CD'en er jeg ikke sikker på, men jeg vil gjette på sopran/tenor varianten.

Skrevet

Jeg får ikke opp notene jeg....bare en liten firkant oppe i venstre hjørne. Jeg mener jeg har Acrobat reader

Skrevet

Mulig at jeg er litt utenfor her -

men kan noen tipse meg hvor jeg finner teksten til denne "perfekte bryllupssangen?

Har ikke hørt den, men er på jakt etter fine sanger som et kor kan synge i kirken...... :D

Hvis noen sitter med det personlig, så må dere gjerne sende det til meg på mail, eller PM :wink:

Skrevet

Jeg er også intr. i teksten til denne sangen. Noen som har en link til et sted på nettet hvor man får hørt på denne sangen?

Elma :rodme:

Skrevet

Dette er linken til hjemmesiden deres http://www.realgroup.se/

Gå inn på noter og deretter original. Da skal dere få opp 3 forskjellige versjoner av den, med noter og tekst.

Når det gjelder å få høre på den (lydklippet) fikk ikke vi heller det til direkte fra hjemmesiden. Vi lagret derimot lydfilen i vår egen katalog og da gikk det å høre på den. Dette er bare et lite klipp og ikke hele sangen.

Vi søkte også på internett og fant hele sangen sunget av en annen (har dessverre ikke denne adressen). Hvis dere ikke finner det skal jeg få min kjære til å hjelpe meg i kveld (det er liksom han som er dataeksperten her i huset), så kan vi se om vi finner den riktige adressen.

Lykke til!

Skrevet

Har nå vært og kjøpt CD'n og den sangen PASSER i et bryllup!

Nesten så jeg blir rørt ved å tenke på at noen skal synge denne til oss. Har tenkt å brenne sangen over på en egen cd og gi den sammen med morgengaven - da blir det liksom litt mer spesielt med den sangen.

Må bare si tusen takk for tipset om sangen igjen! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så fint at du likte sangen!!! Jeg er bare superfornøyd at jeg kom over den! Og så er det litt fint at den ikke er så veldig vanlig i bryllup (enn så lenge :wink: ).

En nydlig sang på en nydelig dag!!!

Klem fra Silla

Skrevet

Høres ut som en kjempefin sang.

Skulle gjerne hørt den, ingen som vet hvor jeg kan finne et sted på ingernett å høre den

Skrevet

Jeg drar denne opp litt.

Er det noen som vet om et eller annet sted på nettet hvor vi kan høre denne (hele eller deler av den) sangen.

venter og leter videre :D

Gjest Sannasola
Skrevet

Hei!

Dere som har vært inne på Real Group sine sider og skrevet ut noter. Har dere betalt for disse, eller ikke??

Jeg vet ikke helt hvordan man gjør dette, men går det an å skrive ut dem uten å betale? Får de tak i mail-adr. min eller noe sånt?

Ikke at det var så viktig å snike til seg noter, men jeg bare synes det hørtes tungvindt ut med den betalingen. Har selvfølgelig full forståelse for opphavsrettigheter og sånn.

8) Sannasol

Skrevet

Jeg skjønte det slik at man kan gi penger til en valgfri veldedighetsorgansasjon, så om du gir f. eks 50 kr til Røde kors her i Norge er det sikkert greit.

Men jeg har problemer med å få fram notene, det kommer bare en liten firkant i venstre hjørne selv om jeg har acrobat reader. Er det noen som har lastet ned notene som kan sende disse til f. eks via mail, eller ta kontakt med meg via privat melding.

Jeg nemte det for solisten at jeg kanskje hadde funnet en annen sang, og da jeg sa hvilken sang det var ble hun så glad for den likte hun så godt, men trodde ikke jeg hadde hørt om den!

Skrevet

heisann..

nydelig sang....men jeg greier fint å høre sangen fra hjemmesiden deres...en må ha Real One player.....

lykke til!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...