AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Har en utenlandsk nabo som vi tenkte å gi en julekurv i år, med litt norske julekaker ++. Er ute etter cellofan til kakene og en kurv til å ha dette i. Noen som vet hvor man får tak i sånt til en ok pris? Har ikke laget dette før. Anonymous poster hash: fe802...b4f
OppNedPåAlt Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Cellofan får du kjøøpt på Søstrene Grene både på rull og i poser
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Cellofan får du kjøøpt på Søstrene Grene både på rull og i poser Takk! Har aldri lagt merke til at de har det der. Supert tips! Anonymous poster hash: fe802...b4f
OppNedPåAlt Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Takk! Har aldri lagt merke til at de har det der. Supert tips! Anonymous poster hash: fe802...b4f Nei det la ikke jeg heller merke til før en venninne av meg viste dette. Hun laget godteposer med sjokolade og slikt digg i slike cellofanposer, og det så jo mye finere ut enn i vanlig plastposer
Amens Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Jeg lagde en kurv i fjor og opplevde at kurver var skrekkelig dyrt... Men redninga ble Nille. Der hadde de kurver i mange størrelser til en fornuftig penge.
*Emma* Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 De har cellofanposer i 3-4 forskjellige størrelser på Nille også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå