Gå til innhold

Dere som dater mye(...)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på datene? Det vanlige er jo å ta en kaffe, men med tanke på at den billigste kaffen koster rundt 40 kr, så blir jo dette litt dyrt i lengden på studentbudsjett, eller for dem som ikke har så god råd. Så hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 46d7c...6dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst?

Anonymous poster hash: 5df4a...c68
  • Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg tar alltid et par øl et sted, men er ikke student da. Hva med å gå en tur eller museum hvis dere liker det.

Skrevet

Drink på date nummer en, middag på nummer to.

Nå er jeg kvinne og aldri opplevd at en mann lar meg betale halvparten, men jeg har alltid penger tilgjengelig.

Hvis jeg tviler på om daten er "verdt" et par drinker, drar jeg ikke. Man klikker ikke med alle, slik er det bare, alternativet er jo å holde seg hjemme.

Anonymous poster hash: ad48a...7f5
Skrevet

Jeg tar alltid et par øl et sted, men er ikke student da. Hva med å gå en tur eller museum hvis dere liker det.

Hvis målet er å gjøre daten billig, er vel ikke akkurat museum å foretrekke framfor kaffe.

Anonymous poster hash: 7ac14...f91

Skrevet

Du må jo date de som spanderer på det :D

Nei jeg vet ikke, går an å gå tur eller ha hjemmelaget piknikk eller spare litt. Handler om prioriteringer.

Skrevet

Drink på date nummer en, middag på nummer to.

Nå er jeg kvinne og aldri opplevd at en mann lar meg betale halvparten, men jeg har alltid penger tilgjengelig.

Hvis jeg tviler på om daten er "verdt" et par drinker, drar jeg ikke. Man klikker ikke med alle, slik er det bare, alternativet er jo å holde seg hjemme.

Anonymous poster hash: ad48a...7f5

Lar du han spandere hvis du ikke ønsker en date nr. to også?

Anonymous poster hash: 46d7c...6dd

Skrevet

Her så er første date en kaffe, og i 80% av tilfellene så spanderer mannen. Ellers er det jo bare 40 kr. Og jeg er jo aldri på mer enn en date i uka. Og her så har jeg gjerne litt korte dater i starten, kaffe, gå tur, tur i skogen med niste osv. Altså ting som ikke er så dyrt. Og etter en stund kan man jo ha hjemmedater. Så trenger ikke å bli dyrt.

Og om en mann spanderer en kaffe på meg til 40 kr, og jeg ikke ønsker noe mer etterpå, så får jeg ikke dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 60b99...cf3
Skrevet

Jeg lukter en gjerrigknark.

Anonymous poster hash: d4cc0...eac
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lukter en gjerrigknark.

Anonymous poster hash: d4cc0...eac

Man er vel ikke gjerriknark når man vil prøve å tenke mer økonomisk som student? Når man har 100 kroner å leve på en uke før neste lån kommer, så er 40 kroner på en kopp kaffe insane mye penger!

Gjest HowardRoark
Skrevet

10-retters på Aker Brygge er standarden. Hun betaler.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...