AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 I går kveld var jeg på byen med et par venner der vi fant ut at vi skulle gå og snakke med en jentegjeng som var på lokalet. Etter å fått kontakt med dem snakket vi en ganske lang stund. Jeg ble sittende å snakke en god stund med en av dem som jeg synes var utrolig hyggelig og interssant, men etter hvert spurte hun om vi ikke skulle stikke på et annet utested litt lengre bort. Jeg ble med dit og vi og etterhvert begynte vi å kline. Da utestedet skulle stenge spurte jeg henne om telefonnummeret sitt, men det ville hun ikke gi meg. Etter det dro hun hjem i taxi og jeg ble med tok kontakt med en av vennene mine som jeg hadde vært sammen med tidligere på kvelden, hvor jeg fortalte om hun jeg hadde klint med tidligere. Han fortalte meg da at hun hadde kjæreste og greier... Jeg fikk da en skikkelig dårlig følelse etter å ha hørt dette. En ting er at jeg ikke kunne vist at hun hadde kjæreste.. Det er jo ikke sånn at det sto i panna hennes at hun var opptatt. En annen ting er vel at hun kunne sagt i fra. Greit nok at vi begge var fulle, men trodde værtfall at jenter hadde mer verdighet enn som så... Vennene mine sa at dette har bestandig vært mest vanlig blant gutter, men i de siste årene har jenter begynte å følge i samme retning som guttene når det kommer til gi blaffen om de er utro mot kjæresten sin... Anonymous poster hash: 931c3...6ed
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Kvinner er ikke bedre enn menn mht utroskap, men du har jo ikke gjort noe galt.
Gjest Gurgemeie Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Høres kjipt ut, men du må nesten bare glemme hele greia. Det nytter ikke å sitte og tenke på dette nå i ettertid. Den jenta der er en skikkelig bitch som gjør sånt mot kjæresten sin! Kan dog fortelle at jeg en gang, for leeenge siden, var ute på byen og møtte en fyr. Jeg klinte med han på dansegulvet, men ingenting mer. Litt etterpå, kom en kamerat av denne fyren bort til meg, og sa at han var gift! Jeg trodde jeg skulle kaste opp der og da. Da jeg kom ut av lokalet ved stengetid, kommer fyren fra dansegulvet bort til meg og lurer på om jeg vil gå bak hjørnet litt, men han må ha vært en smule dritings, fordi jeg tok opp høyre hånda hans, og der var det jammen meg en giftering. Jeg ga han en kjennepreken om hele greia, og dro hjem. Jeg har aldri sett meg tilbake, fordi sånne typer finnes overalt. Det er ikke bare det at de er utro, men det er det at de faktisk virker så care til hele greia. Idioter, og ekle folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå