Gå til innhold

Flere dater, ingen følelser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en flott mann i noen uker. Vi har helt lik humor, prater godt sammen og ler av de samme tingene. Vi har god kjemi med andre ord. Vi har vel funnet ut at vi er ganske forskjellige både i forhold til bakgrunn, interesser og faktisk personlighetsmessig også. Men på tross av dette liker jeg han godt, og trives i hans selskap. Han er ganske forsiktig av seg, og ikke veldig frampå ift kysse, ta på meg etc. Jeg har ikke utviklet følelser for han, men lurer på om det kan være fordi han blir mer en venn, siden vi ikke er intime sammen. Er det noen som har opplevd å få følelser etter hvert? Selv om de ikke er der med en gang? Er usikker på om jeg skal fortsette å treffe han, eller bare avslutte det mens leken er god.

Anonymous poster hash: 414d4...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta initiativ til å være mer intime da? Kanskje følelsene kommer :)

Skrevet

Jeg var i en ganske lik situasjon ganske nylig. Datet et flott kar noen ganger, var ikke blitt forelsket, men var veldig interessert i å bli bedre kjent og så på han som en potensiell kjæreste (i aller høyeste grad!). Vi kysset ikke, holdt ikke hender eller var "klemmete", og jeg tror det gjorde at følelsene mine da gikk i feil retning.

En kveld skulle vi på kino og jeg gledet meg mye, og tenkte at i kveld skulle vi ta et skritt videre, men da vi satt oss ned for å se filmen, forsvant ønsket om å ta et skritt. Det hele endte med at jeg måtte si at jeg ikke var interessert i no mer enn vennskap. Heldigvis forstod han det og følte også at vi hadde havna mer på vennesiden, selv om han gjerne skulle ønske det ble noe mer.

Så mitt råd er å hoppe i det, ta et skritt, så fort som mulig (alt er relativt, men ikke la det gå så lang tid at man begynner å tvile). Det kan gå fint uansett hva du gjør, men det kan også føles kjipt uansett hva du gjør. Så hvorfor ikke prøve å være mer intime?

Skrevet

Takk for svar begge to :) På andre date hadde jeg veldig lyst å kysse han, men jeg turte ikke ta initativ til det siden vi begge var edru og det liksom ikke dukket opp en mulighet (vi var ute å spiste). Så håpet jeg han skulle prøve på det etterhvert, men til slutt måtte jeg kysse han på en date vi hadde senere, uten at det ledet til mer enn et uskyldig lite kyss. Han sier at han liker meg veldig mye, og jeg skjønner liksom ikke hvorfor han ikke er mer frampå :) Nå har vi datet i en mnd å jeg føler at lysten jeg hadde i starten blir mindre og mindre hvor hver gang jeg møter han og han ikke gjør NOE for å røre meg. Får vel prøve å få til noe neste gang, for har jo så lyst å bli glad i han :)

Anonymous poster hash: 414d4...1a6

Skrevet

Fordi han er feig. Jeg har nylig vært i akkurat samme situasjon selv, og hvis man ikke er så vandt med forhold kan det være skummelt med jenter man liker.

Anonymous poster hash: 78138...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...