Gå til innhold

Kan kjærlighetssorgen bare plutselig forsvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det vondt i ett år nå, men føler meg utrolig nok nesten helt fin i dag?

Er det sannsynlig at den kan ha sluppet taket i meg, og at jeg har blitt realistisk - sånn helt over natta?! *håper i det lengste - kjærlighetssorg er helt forferdelig!*

Anonymous poster hash: 92e80...ed2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den kan det. Jeg hadde fryktelig kjærlighetsorg i 6 mnd før den plutselig bare *poff* forsvant.

Anonymous poster hash: 68000...16a

Skrevet

Åhh, takk for dine ord - da håper jeg at jeg våkner like ubekymret i morgen :)

Skrevet

Absolutt. :) Jeg var så langt nede som det er mulig å få blitt, og trodde jeg aldri kom til å bli glad igjen. Nå, fire måneder etter bruddet, føler jeg meg helt fin igjen. Og den følelsen kom veldig fort og uventet, trodde jeg skulle ligge i åresvis å gråte, det føltes sånn da. Nå er håpet tilbake. Ganske herlig i grunn. :)

Anonymous poster hash: 7d8ab...fe4

Skrevet

Samme her, hadde det veldig vondt et par måneder etter bruddet. Plutselig en dag ga det seg og jeg felte ikke en tåre mer. Nå er det 1/2 år siden bruddet og jeg er over han for godt. Deilig følelse :)

Skrevet

Ja om man prøver å jobbe seg gjennom det. Etter 4 mnd har jeg det plutselig bedre og jeg har fått tilbake godfølelsen i magen/kroppen. Jeg har nok bare innsett at det er slutt og ser tydelig måten han har behandlet meg på både mens vi var sammen og i ettertid. Jeg fortjener bedre. Fikk mail av han senest for et par dager siden at han ikke vet hva han vil, men jeg vet hva jeg vil og det er at jeg venter ikke lengre på han:)

Anonymous poster hash: 55ad1...969

Skrevet

Tuusen takk til alle som svarer - gått 48 timer uten at jeg har følt den smertelige sorgen nå.. Herlig!! Måtte det fortsette sånn.

• Liker 1
Skrevet

Wow, godt å lese! Er ikke TS men har hatt sjokk-relatert kjærlighetssorg i ett år nå. Sjokket har begynt å lagt seg og undres på om sorgen skal vare i ett/to/tre år til... Men godt å vite at det er mulig å bare våkne opp en dag uten å kjenne på sorgen og savnet :)

Anonymous poster hash: d12b4...c60
Skrevet

Ja, en dag gikk jeg på skolen etter å ha sørget over den gutten i ca. 1 år, og når jeg så bestevenninna mi kunne jeg ikke la være å rope "JEG ER FRI!" Var verdens beste følelse da ja, og den bare kom på ett blunk mens jeg spaserte inn i klasserommet på ungdomsskolen :P

Ellers husker jeg at 1 uke før bursdagen min, så hadde jeg akkurat 400 venner på facebook. Når jeg sjekket hvem som hadde slettet meg, var det selvfølgelig eksen min som jeg gjorde det slutt med 4 mnd tidligere. Han knuste hjertet mitt veldig og jeg hadde DEN kjærlighetssorgen. Den kvelden jeg oppdaget at han slettet meg på facebook ble jeg så sint at jeg gråt meg i søvn. Dagen etterpå derimot var jeg over han og jeg tenkte ikke mer på han på en sørgelig måte! Jeg takker han nå for at han gjorde det bittebittelitt lettere.

Skrevet

De gangene jeg har hatt kjærlighetssorg har den forsvunnet over natta. Så det går ann ja.

Anonymous poster hash: 5c1d7...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...