Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikker, nettbutikker? Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

biltema 200kr

Anonymous poster hash: 96eac...ace
Skrevet

Ellos

Anonymous poster hash: 6cbed...57d

Skrevet

Vi fant til slutt et vi var fornøyd med på Bohus i fjor.

Skrevet

Det spørs jo helt hva slags kvalitet og utseende du ønsker, og dermed også pris.

Jeg var langt i fra fornøyd med juletrærne på de "vanlige" butikkene som biltema, nille, plantasjen osv. Jeg synes de ser dårlige og billige ut.

Om du har råd så hør med en ordentlig interiørbutikk, de selger ofte finere trær. Men prisen er også stivere da. Men så får du et tre du virkelig er fornøyd med.

Anonymous poster hash: eac68...77f
Skrevet

Perfect Home har hatt fine kunstige juletrær, som ser naturlige ut.

Anonymous poster hash: 40331...c2d
Skrevet

jeg så et fint tre på OBS, kostet 3500kr, veldig troverdig og med grener som gikk nesten helt ned til gulvet, men syntes fargen var litt blass... Vi har fra europris nå, har vært greit hittil, men nå begynner jeg å bli kresen med det meste så vil ha et som ser ekte ut. Vil ikke dra inn en levende tre bare for en uke, det må få lov å leve :roll:

Skrevet

Det spørs jo helt hva slags kvalitet og utseende du ønsker, og dermed også pris.

Jeg var langt i fra fornøyd med juletrærne på de "vanlige" butikkene som biltema, nille, plantasjen osv. Jeg synes de ser dårlige og billige ut.

Om du har råd så hør med en ordentlig interiørbutikk, de selger ofte finere trær. Men prisen er også stivere da. Men så får du et tre du virkelig er fornøyd med.

Anonymous poster hash: eac68...77f

Vil ha et i god kvalitet, men maks 4-4.5 tusen

Skrevet

Jeg har IKEA sitt og det er kjempefint!

Anonymous poster hash: 39c60...25b
  • Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte et kjempefint på Living for 2 år siden. Rundt 5000kr tror jeg

Skrevet

Perfect Home har hatt fine kunstige juletrær, som ser naturlige ut.

Anonymous poster hash: 40331...c2d

Disse har jeg vært mye borti. De er kjempefine. Og kjempedyre... Og de er parfymert.

Hadde valgt et sånt hvis jeg hadde råd og det var luktfritt, hvis jeg skulle hatt et plasttre.

Skrevet

Mr. Plant sine er veldig fine. Koster også deretter. Har kun sett de på Maxbo Vækerø og den oppe på Hvam. Regner med de selges flere steder

Anonymous poster hash: 6832a...f2b

Skrevet

Bohus sitt er fint og naturtro. Det koster dog 5000 kr, men holder jo evig da☺:)

Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg kjøpte perfect home sitt i fjor. Det ser veldig ekte ut og har vel 400 lys eller noe! Ha et party hjemme, så kan du kanskje få det til halv pris!

Skrevet

Noen som vet om mindre, fine trær? Bor i leilighet, så det bør ikke være vanlig juletre-størrelse.

Anonymous poster hash: 38235...cd2
Skrevet

Jeg syns plantasjen har noen fine. Vi kjøpte vårt derfra for 3-4 år siden for 3500 kr, og ser helt likt ut enda. Kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: d80ee...86f

Skrevet

Syns Perfect Home har de desidert peneste falske trærne.

Skrevet

Synes faktisk IKEA sine var ganske fine!

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg kjøpte i utlande og tok den med meg hit.

Skrevet

Kjøpte på fargerike for et par år siden. Kostet ca1600 mener jeg å huske. Det har formstøpte nåler i veldig naturtro farge. Grenene er brune og det er til og med noen nåler som er litt lysebrune ytterst (akkurat som det kan være på ekte tre). Mange har trodd det er et ekte tre.

Anonymous poster hash: 8f777...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...