AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Har noen tips til hva man kan gi begge foreldre i felles julegave? Noe begge kan ha nytte av? Er student, så har ikke så god økonomi. Tenker kanskje maks 600 kroner. Men er bare å tipse andre ting og, i tilfelle jeg skal spleise med søskenene mine. Anonymous poster hash: 7099d...c47
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 En stooor kransekake ville gjort seg. Anonymous poster hash: c1dd2...b1f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 En stooor kransekake ville gjort seg. Anonymous poster hash: c1dd2...b1f Det får de av besteforeldrene mine, men blir aldri spist opp.. Anonymous poster hash: 7099d...c47
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Får du tvinge dem til å dele med noen da Anonymous poster hash: c1dd2...b1f
nocebo Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Billetter av noe slag, kino, teater, opera etc etc.
melatonin Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 opplevelser som biletter til et show, konsert osv. Han Nilsi skal ha show ette jul en gang hvertfall i oslo, bergen og stavanger, hvis det passer så kan det være gøy. tror det kostet ca 340 kr per pers jeg.. Ellers er det mye annet gøy som går og, eller gi den før jul så de kan dra på julekonsert.
Jacinta Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Sjekk billettservice for show/konserter i deres område om det kan være interessant. Eventuelt gavekort på valgfri film på kino.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Strikk noe fint til dem. feks skjerf, votter, sitteunderlag Anonymous poster hash: 54c1f...d41
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Jeg vil også tipse om billetter til noe. Spleis med alle du kan spleise med så blir det ikke så dyrt. Som noen skriver over: Billettservice.no Alt fra billetter til opera til stand up kan du kjøpe der Anonymous poster hash: ef4ab...e1f
Sixett Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 (endret) Mine foreldre har litt forskjellige interesser, så det er litt vanskelig å kjøpe til dem sammen... Mamma ønsker seg ofte klær, smykker og kosmetikk, mens pappa ønsker seg snille barn som regel har det endt med at han får sportsutstyr/-klær, men i år tenkte jeg at jeg måtte finne på noe nytt. Kjøpte løsvektste og tesil til pappa i år siden han er ivrig tedrikker. Ble ca 250-300kr, så ble en billigere gave en jeg hadde tenkt. Mamma får hansker + en nattkrem hun bruker, planlegger å bruke 400-500kr på det siden kremen er ganske dyr. Tidligere som enten bursdagsgave eller julegave har de bla fått filmer og tv-serier på DVD, gavekort på en spadag sammen, gavekort på en litt finere restaurant, gavekort på billettservice og frukttrær. Andre ting jeg har tenkt på, men som har vært for dyrt, er konsertbilletter, weekendtur, opera/teater. Har gjerne endt opp med gavekort på sånne ting. Spleiser ofte med min bror, men ingen av oss har kjempegod råd så vi legger i rundt 500kr hver hvis vi spleiser. Er som regel det jeg bruker på gavene til familien, samboer får kanskje litt ekstra Endret 4. november 2014 av Sixett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå