Lanoungen Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Er det flere enn meg som så på Torsdag kveld fra Nydalen, som forøvrig går i reprise akkurat nå på TV2, og som reagerte på hvordan de parodierte IS. For de som ikke har sett det, så kjører de rundt i biler i ørkenen, steiner en kvinne som er bundet fast til en stolpe, halshugger en mann og holder opp hodet hans stolt og ler! osv Og jeg er egentlig ikke særlig prippen av meg, digger relativt grov og drøy humor, men dette syns jeg var veldig spesielt å sende på nasjonal tv, spesielt i disse tider! Slik humor passer bedre i private settinger, om man i det hele tatt skal spøke med slik. 1
Sandie Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Jeg så det og hadde vanskelig for finne humor i den parodien der... Synes forøvrig at Torsdag Kveld Fra Nydalen har tapt seg mye. 2
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 1. november 2014 #3 Skrevet 1. november 2014 Er Torsdags kveld fra nydalen en komi serie ? Vel da lærte jeg noe nytt i dag også.
Gjest Winza Skrevet 1. november 2014 #4 Skrevet 1. november 2014 Det er en humor serie, folk må ha litt humor ikke ta alt så seriøst Folk parodierer alle slags ting
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Jeg ser heller ikke på meg selv som prippen, har veldig sansen for "Klovn" foreksempel.. Men torsdag kveld fra nydalen har en usmakelig måte å tulle med alvorlige tema på synes jeg. For meg virker det som de skynter seg med å være først ute med å tulle med alvorlige tema bare for å være først. Virker ikke som de har lagt så mye tid og energi i det.Anonymous poster hash: dc06e...40c
Gjest alegria Skrevet 1. november 2014 #6 Skrevet 1. november 2014 Ikke sett episoden, men synes (ut i fra slik du forteller det) at det er alt for drøyt.
Gjest Winza Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Det skal være is sin versjon av americas funniest home videos
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 http://www.vgtv.no/#!/video/101976/victims-of-is/1 Syns det er helt usmakelig å lage humor ut av det der. Se på dokumentaren, se alvoret i det. Syns det er respektløst å lage humor ut av noe så grusomt. Torsdag kveld fra nydalen burde vært boikotta. 1. Pga det der. 2. Fordi det er drit tragisk blitt. Absolutt ingen humor i det lenger. Anonymous poster hash: 1b442...38f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 http://www.vgtv.no/#!/video/101976/victims-of-is/1 Syns det er helt usmakelig å lage humor ut av det der. Se på dokumentaren, se alvoret i det. Syns det er respektløst å lage humor ut av noe så grusomt. Torsdag kveld fra nydalen burde vært boikotta. 1. Pga det der. 2. Fordi det er drit tragisk blitt. Absolutt ingen humor i det lenger. Anonymous poster hash: 1b442...38f Masse humor i det, bare du som ikke har humor Anonymous poster hash: 77654...2ac
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Hva er så gale med å parodiere slikt egentlig?
Gjest crazycatlady Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Syns det var morsom jeg og holdt på å le meg ihjel. Syns slett ikke alt på Nydalen er morsomt, er mye kjedelig og teit der, men dette var hysterisk. Haha, for noen figurer.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #12 Skrevet 13. februar 2015 Så hårsåre nordmenn er. Anonymous poster hash: 1ce5c...f12
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #13 Skrevet 13. februar 2015 Finnes det fortsatt noen som ser på Torsdag kveld fra Nydalen? Anonymous poster hash: c199a...56e 1
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #14 Skrevet 13. februar 2015 Jeg liker ikke de nye folka i programmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå