Høhø Skrevet 9. november 2014 #21 Skrevet 9. november 2014 Elsker preppy-stilen på Serena Van Der Woodsen og Blair Waldorf i Gossip Girl. De er sykt sexy og feminine. 2
Gjest tsejG Skrevet 9. november 2014 #22 Skrevet 9. november 2014 Nei, joggebukse er mest komfortabelt Det er stress å gå rundt i strømpebukse fordi det vanskelig å bøye seg og man må hele tiden passe på at ingen får innsyn. For å ikke snakke om kan det være kaldt på denne tiden av året. Heia koseklær! Anonymous poster hash: dea1d...d30 "Grekk og skru".... dette er jeg virkelig glad jeg slipper å omgås i heimen, haha.... 4
Gjest Papirfly Skrevet 10. november 2014 #23 Skrevet 10. november 2014 Min mening er at jenter burde kle seg så feminint som mulig. Dritfin avatar.
Gjest Tigress Skrevet 11. november 2014 #24 Skrevet 11. november 2014 Eg har komme fram til at grunnen til at eg ikkje likar preppy stil på noko kjønn er at det er det elevane på vidaregåande går med. Og by all means, det er pene klede, og dei er jo søte, men etter mest ti år som lærar har eg ein grunnleggjande trong til å gå med noko som skil seg frå det elevane mine gjekk med. Men min eigen stil (i den grad eg har ein eigen stil) er jo slett ikkje så ulik, eg likar berre å tru at eg ikkje er heilt like uniformert. (Men det kan godt vere at eg tek feil, altså!)
lurki Skrevet 12. november 2014 #25 Skrevet 12. november 2014 Dritfin avatar. Takk. Har nok ikke laget den selv gitt.
minister-mio Skrevet 12. november 2014 #26 Skrevet 12. november 2014 Så lenge det ikke er dressbukse, blazer, skjorte med krage, noe med V-hals eller perleøredobber er det ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå